S23 Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 Jeg har den store gleden av å oppleve utallige orgasmer mens jeg har sex med kjæresten min, og har i de siste månedene begynt å 'komme' på lik linje med han, bare at jeg kan komme mange ganger uten at jeg får blir mer ferdig av den grunn... vi har et veldig godt sexliv, og det faktum at jeg nå kommer på denne måten har bare gitt oss mer glede. Spørsmålet mitt er egentlig; hva er dette for noe? jeg mener å ha hørt termen fonteneorgasme før, men finner ingenting om hva som skjer i kroppen... det som kommer har samme konsistensen som vann, og etterlater ingen farge om enn svært våte flekker... håper flere med meg får oppleve dette, det anbefales! 0 Siter
Gjest vil jeg tro Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 Du ejakulerer. Det er termen på det. Og det skal du bare være glad for! Det er mange jenter som ønsker å kunne ejakulere men som ikke får det til. Vet ikke hvor stor prosenten er for hvor mange som kan dette. Men vet at det er noen som kan og noen ikke... Vet ikke om du ble så mye klokere men... Du kan jo søke på "Søk" på ordet "ejakulere" og se hva som kommer opp. Har nok vært skrevet mye om det før vil jeg tro.... 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 Du ejakulerer. Det er termen på det. Og det skal du bare være glad for! Det er mange jenter som ønsker å kunne ejakulere men som ikke får det til. Vet ikke hvor stor prosenten er for hvor mange som kan dette. Men vet at det er noen som kan og noen ikke... Vet ikke om du ble så mye klokere men... Du kan jo søke på "Søk" på ordet "ejakulere" og se hva som kommer opp. Har nok vært skrevet mye om det før vil jeg tro.... Hvorfor er det mange jenter som ønsker det? Er det bedre orgasme? 0 Siter
Gjest vil jeg tro Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 Hvorfor er det mange jenter som ønsker det? Er det bedre orgasme? Det vet jeg ikke, for jeg har aldri opplevd dette... Tror kanskje det er litt gjevt for gutten kanskje? En bekreftelse på superelsker? Tror jeg har hørt at slike orgasmer er dypere. At man gir seg mer hen og får skikkelig utløp. Men jeg VET ikke... 0 Siter
lilletøs Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 Det vet jeg ikke, for jeg har aldri opplevd dette... Tror kanskje det er litt gjevt for gutten kanskje? En bekreftelse på superelsker? Tror jeg har hørt at slike orgasmer er dypere. At man gir seg mer hen og får skikkelig utløp. Men jeg VET ikke... Hei jeg er en jente på 17 som har hatt sprut orgasme siden jeg begynte å onanere, var ganske ung første gangen. Gutter på min alder syns det er ekkelt for de tror jeg tisser på meg. 0 Siter
Mr Martyr Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 Hei jeg er en jente på 17 som har hatt sprut orgasme siden jeg begynte å onanere, var ganske ung første gangen. Gutter på min alder syns det er ekkelt for de tror jeg tisser på meg. 17 år = gutter.... Du får ett annet svar fra menn. Jeg er heldig som har ei dame som "spruter"... DEILIG... Da er det bare å ta forhåndsregler ved å ta med seg hånkle eller no. Drit i småguttene. Det er IKKE ekkelt.... Lykke til vidre!! 0 Siter
morsan Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Plutselig fikk "lysfontene" en helt annen betydning! ;-)) 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Plutselig fikk "lysfontene" en helt annen betydning! ;-)) LOL 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.