Gå til innhold

Hjertebank - Ujevn hjerterytme.

Anbefalte innlegg

Jeg har den siste tiden vært plaget av hjertebank - ujevn hjerterytme. Under legebesøk, viste alle prøver at alt var normalt. Jeg skal imidl. til spesialist om ca. 2 - 3 uker for nærmere undersøkelse.

Siden siste episode med hjertebank, har jeg vært endel plaget med ujevn hjerterytme / vibrasjoner. Dette begynner vanligvis etter at jeg har lagt meg om kvelden, og varer fra ca. 10 - 60 min. Symptomene opphører etter en viss tid og alt blir normalt igjen.

Jeg er allikevel litt bekymret for hva dette er / kommer av.

Finnes det noen i panelet / forumet, som vet noe om dette og hva det kommer av ..... (er det grunn til bekymring)?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/146914-hjertebank-ujevn-hjerterytme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...