Gå til innhold

åpenhet rundt bruk av "lykkepiller"


Gjest let me

Anbefalte innlegg

Gjest let me

Jeg lurer på hvor stor åpenhet det er rundt det at man bruker de såkalte "lykkepillene"

eller er dette et "tabu" for mange?

hva slags reaksjon er vanlig å få?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Har bare sagt det til de jeg er trygg på og de synes det er helt greit så lenge det virker. Tror det er mer åpenhet om slikt nå jeg. Men jeg opplever mennesker rundt meg som har en litt gammeldags oppfatning av dette emne. Men det er fordi de er lite opplyste, vet litt for lite om slike ting.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bugge1365380662

Har bare sagt det til de jeg er trygg på og de synes det er helt greit så lenge det virker. Tror det er mer åpenhet om slikt nå jeg. Men jeg opplever mennesker rundt meg som har en litt gammeldags oppfatning av dette emne. Men det er fordi de er lite opplyste, vet litt for lite om slike ting.

Mvh

Nå går jeg ikke rundt og forteller det til så mange,men jeg møter ofte en forbauselse når jeg forteller at jeg går på antidepressiva.Og som kizza skriver møter også jeg litt gammeldagse holdniger og uvitenhet om hva det egentlig dreier seg om. Så da går jeg løs og forteller dem mine tanker om hva det egentlig dreier seg om.Opplysningsarbeid fungerer best fra oss son bruker den såkalte "lykkepillen"tror jeg.

Bugge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...