Gå til innhold

Hva er meningen med livet??


Gjest surt gitt

Anbefalte innlegg

Gjest surt gitt

...spør nå jeg. Har aldri visst det og lurer fortsatt på det. Hvorfor skal jeg være en del av dette når jeg mistrives sånn..?? Vil og vil noe,men får det ikke til. Hvorfor er livet så urettferdig?

Føler meg så tom innvendig..greier ikke å føle verken sorg eller glede..ødelegger alt rundt meg pga dette..mest for meg selv. Men kan man greie å tvinge seg til å være lykkelig da? Jeg har ikke styrke nok til det..Hvordan får jeg det?

Vil ikke ta den letteste veien heller, selv om det hadde vært greiest..må tenke litt på andre også. Men hvorfor det? når jeg føler meg bånn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest potetskrellern

Kjenner meg igjen i tomhetsfølelsen. Jævlig!

Så ødeleggende!

Får lyst til å gi faen i alt. Klarer ikke å se hva som er så bra med å leve.

Sikkert en form for depresjon....

sukk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er vi selv som må skape vår mening med vårt liv.

Tror egentig ikke det er noen "dypere" mening, men at vi kan fylle livet selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen i tomhetsfølelsen. Jævlig!

Så ødeleggende!

Får lyst til å gi faen i alt. Klarer ikke å se hva som er så bra med å leve.

Sikkert en form for depresjon....

sukk

meningen med livet er å selv finne det som gir mening for DEG. Å finne ut hvordan du kan glede deg over livet ditt enten det er å surfe på bølgene i florida eller hjelpe sultne barn i afrika. Det er opp til en selv, men det er en hard jobb å finne mening i det avogtil så meningsløse... jeg vet hvordan det er og det kan være helt jævlig...

Det virker som om du er ganske deprimert og hvis jeg var deg ville jeg oppsøkt en lege eller psykolog. Ikke tenk at dette ikke er noe å bry andre med, for det ER det når du faktisk har svippet innom tanken på å ta ditt eget liv. Da har alvoret virkelig begynt, og en er nødt til å ta seg selv alvorlig!

Ofte er det vanskelig å klare selv å få et mer positivt syn på tilværelsen. Jeg vet ikke hva som hjelper for deg, og for meg å si til deg at du skal tenke positivt blir som å fortelle en larve at den skal fly.. Dermed ikke sagt at det er umulig.. larver blir jo til sommerfugler vet du... søk hjelp er det beste rådet jeg kan gi deg... lykke til videre! jeg ønsker deg alt godt videre og håper inderlig at ting blir bedre...

hilsen en som har vært der du er nå men kommet ut av det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...