Nedia Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 har lenge stått på rivotril for angst og uro. Virkningen har gradvis forsvunnet og de vil ikke sette meg på større dose (går nå på 0.5mg, men har hatt større dose før)... Spurte om det fantes noe annen medisin som kunne hjelpe meg og atarax ble foreslått. Har den god effekt mot anst og uro? 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 på meg hadde den direkte motsatt virkning. det kan skyldes at jeg ikke tålte kombinasjonen av den og antidepressiva. Ellers håper jeg at ingen andre har hatt samme bivirkning/effekt og at du ikke lar deg skremme av det 0 Siter
Gjest atarax Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 på meg hadde den direkte motsatt virkning. det kan skyldes at jeg ikke tålte kombinasjonen av den og antidepressiva. Ellers håper jeg at ingen andre har hatt samme bivirkning/effekt og at du ikke lar deg skremme av det Hei! Har aldrid hørt om atarax før, og ikke fått det som et altenativ når det gjelder angst.Jeg er også innteresert i å høre andres erfaringer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.