Gå til innhold

Hvordan er det å jobbe på lukket avdeling?


Gjest mømøøø si kua

Anbefalte innlegg

Gjest mømøøø si kua

Jeg bare lurer. Har vært innlagt. Det var mye action der.

Det må jo være et helvete?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

firebird1365380441

Syns det var koselig, jeg.

Det kommer vel an på hva slags lukket avdeling det er snakk om.Jeg for min del har bare vært innlagt, så det med hvordan det er å jobbe der kan ikke jeg uttale meg om.Men til tider tror jeg det kan være interessant å jobbe på lukket avdeling...sikkert artig også...Hva vet jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snakket med ansatt

Jeg har heller ikke jobbet der, bare vært innlagt.

Personal jeg har snakket med sier det er en utfordring, men kan også være en bra arbeidsplass når man de som får hjelp og får det bedre.

Men også ganske så hardt til tider, for det kan være hektisk og folk kan være ganske så syke som ikke er godt å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke jobbet der selv

På lukket akuttavdeling tror jeg det kan være interessant og givende å arbeide for en ser folk kvikner til og blir bedre. Det er som regel en enorm utvikling.

Tror det er litt verre med langtidsavdelinger der det går veldig opp og ned med pasientene og noen ganger står det helt stille eller de blir bare verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest et tips

Hvilken kriterier ligger til grunn for å bli innlagt på lukket avdeling?

KAn vel variere, men at man er en fare for seg selv eller andre. Blir tvangsinnlagt.

Psykose. Suicidal. F.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Beste jobben jeg har hatt!

Planlegger å bli der i mange år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste jobben jeg har hatt!

Planlegger å bli der i mange år.

Du skriver: "Planlegger å bli der i mange år."

Slipper de deg ikke ut? ;-)

PS: Gratulerer med dagen.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke meg nei

Du skriver: "Planlegger å bli der i mange år."

Slipper de deg ikke ut? ;-)

PS: Gratulerer med dagen.

Med vennlig hilsen

Og hva så? hvis hun hadde en slik diagnose. Ville hun da ikke lenger passe inn i din venninneflokk?

Da burde du iallefall være grei nok å fortelle henne det ansikt til ansikt og ikke bak hennes rygg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke meg nei

Og hva så? hvis hun hadde en slik diagnose. Ville hun da ikke lenger passe inn i din venninneflokk?

Da burde du iallefall være grei nok å fortelle henne det ansikt til ansikt og ikke bak hennes rygg.

oi..dette ble feil..innlegget skulle vært plassert et helt annet sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Timari

Det kommer vel an på hva slags lukket avdeling det er snakk om.Jeg for min del har bare vært innlagt, så det med hvordan det er å jobbe der kan ikke jeg uttale meg om.Men til tider tror jeg det kan være interessant å jobbe på lukket avdeling...sikkert artig også...Hva vet jeg?

begrepet lukket avdeling inkluderer det akuttpsykiatrisk, både de som er der på tvang og frivillig paragraf?

bare lurer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...