Gå til innhold

Tom for barberskum

Gjest Daisy

Anbefalte innlegg

Gjest Daisy

... hjelper det å bruke dusjsåpe eller noe sånt? Vil ikke bli rødprikkete... men må jo shave før 17.mai ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruker alltid dusjsåpe jeg. Har prøvd barberskum også, men merket ikke særlig forskjell, så skum gidder jeg ikke å kaste bort penger på. Hvis du har nivea ansikt gel i hus, så kan jeg anbefale det, siden du er vant til barberskum. Den har litt tykkere konsistens enn dusjsåpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest malun

Bruk heller bodylotion eller noe liknende. Det har jeg gjort, gikk bra.

Såpe kan irritere huden unødvendig mye, slik at du blir prikkete og kløende på 17.mai i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daisy

Bruk heller bodylotion eller noe liknende. Det har jeg gjort, gikk bra.

Såpe kan irritere huden unødvendig mye, slik at du blir prikkete og kløende på 17.mai i stedet.

Men da kan jeg ikke ta det i dusjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke oppe på beninstasjonene da Daisy, hvis du må ha skum mener jeg.

Bruker aldri det jeg, men ligger bare i badekaret og shaver. Går greit det - blir ikke rødprikkete heller, men er ikke plaget av særlig hårvekst heller. Kan kanskje ha noe med det å gjøre.

Mild såpe, og godt med fuktighetskrem etterpå, skulle vel holde, om du ikke får tak i på stasjon, eller sofus.

Lykke til, ikke særlig lekkert med lange hår på beina :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest malun

Men da kan jeg ikke ta det i dusjen?

Jeg gjør det. Lurt å ha huden i varmt vann en stund før du shaver, da blir hårene mer medgjørlige. Så skrur du bare av strålen akkurat når du shaver, og deretter skyller du godt - og smører deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daisy

Er det ikke oppe på beninstasjonene da Daisy, hvis du må ha skum mener jeg.

Bruker aldri det jeg, men ligger bare i badekaret og shaver. Går greit det - blir ikke rødprikkete heller, men er ikke plaget av særlig hårvekst heller. Kan kanskje ha noe med det å gjøre.

Mild såpe, og godt med fuktighetskrem etterpå, skulle vel holde, om du ikke får tak i på stasjon, eller sofus.

Lykke til, ikke særlig lekkert med lange hår på beina :-)

Gidder ikke gå på bensinstasjonen.... :o) Bilen er kranglete også. Og ikke har jeg badekar :o( Får prøve litt lotion etc. Bedre enn ingenting og definitivt bedre enn lange hår på bena og stubber under armene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daisy

Jeg gjør det. Lurt å ha huden i varmt vann en stund før du shaver, da blir hårene mer medgjørlige. Så skrur du bare av strålen akkurat når du shaver, og deretter skyller du godt - og smører deg.

Takk - hopper i dusjen nå jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidder ikke gå på bensinstasjonen.... :o) Bilen er kranglete også. Og ikke har jeg badekar :o( Får prøve litt lotion etc. Bedre enn ingenting og definitivt bedre enn lange hår på bena og stubber under armene!

Gidder ikke :-) Hehe, gidder ikke stort i dag jeg heller. Tenk å sitte på fjellet å surfe. Det slår vel det meste av daffhet.

Sambo maler, og jeg skal vaske hybelkomfyren - etterpå - en gang :) Så blir det vel litt fisking.

Trenger ikke å tenke stort på hår hverken her eller der, her oppe iallefall, og det er igrunn herlig :)

Jeg er så glad for at jeg slipper det 17 mai peset i morgen. Noe så deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest papirtiger

Bruker alltid dusjsåpe jeg. Har prøvd barberskum også, men merket ikke særlig forskjell, så skum gidder jeg ikke å kaste bort penger på. Hvis du har nivea ansikt gel i hus, så kan jeg anbefale det, siden du er vant til barberskum. Den har litt tykkere konsistens enn dusjsåpe.

Samme her. Synes nesten såpe er bedre enn skum. Bruk intimsåpe om du er bekymret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daisy

Gidder ikke :-) Hehe, gidder ikke stort i dag jeg heller. Tenk å sitte på fjellet å surfe. Det slår vel det meste av daffhet.

Sambo maler, og jeg skal vaske hybelkomfyren - etterpå - en gang :) Så blir det vel litt fisking.

Trenger ikke å tenke stort på hår hverken her eller der, her oppe iallefall, og det er igrunn herlig :)

Jeg er så glad for at jeg slipper det 17 mai peset i morgen. Noe så deilig.

Du har rømt til fjells? Høres deilig ut. Men jeg gleder meg til 17.mai. Har aldri vært i Oslo 17.mai før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har rømt til fjells? Høres deilig ut. Men jeg gleder meg til 17.mai. Har aldri vært i Oslo 17.mai før.

Jeg har rømt til fjells ja, og ikke har jeg dårlig samvittighet heller. Av og til MÅ man bare tenke på seg selv.

Så du skal til Oslo, du kommer vel til å vinke heftig og begeistret til lorta på balkongen da :-)

Får håpe det ikke blir alt for mye sol da, for da blir jo den tandre brent, og vi blir overlesset med skriverier om disse bagatellene. Huff, ta med noe råtne egg og tomater. Fine farger om ikke annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Daisy

Jeg har rømt til fjells ja, og ikke har jeg dårlig samvittighet heller. Av og til MÅ man bare tenke på seg selv.

Så du skal til Oslo, du kommer vel til å vinke heftig og begeistret til lorta på balkongen da :-)

Får håpe det ikke blir alt for mye sol da, for da blir jo den tandre brent, og vi blir overlesset med skriverier om disse bagatellene. Huff, ta med noe råtne egg og tomater. Fine farger om ikke annet.

Jeg skal nok vinke til kongen, ja. Men jeg liker de ikke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal nok vinke til kongen, ja. Men jeg liker de ikke :P

Ja uansett. Ha en fin dag i morgen :) Jeg får se å logge av, og gjøre noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...