Gjest rubbel Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Kan ewn jente på 15 år få p piller uten foreldrenes samtykke? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest immortal Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Det er ingen nedre aldersgrense for å få p-piller. Alle som har fått sin første mens, kan få p-piller. Kontakt legen din. Hun kan skrive ut en resept til deg. Du trenger ingen tillatelse fra foreldrene dine for å få p-piller. Legen du går til har taushetsplikt- selv overfor foreldrene dine, foresatte eller lærerne dine. Du velger selv om du vil fortelle foreldrene dine om at du bruker p-piller. det var det jeg fant om det. håper det kan være til hjelp. eller så kan du vel gå til helsesøster, hvis hun har lov til å skrive ut resept på dem. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest malun Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Jeg fikk i hvert fall det da jeg var 15. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rubbel Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Er p piller gratis ? Hva koster de ? Hva koster legetimen ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest papirtiger Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Er p piller gratis ? Hva koster de ? Hva koster legetimen ? Gratis til du fyller 21 ja En legetime koster ca 150 kroner. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
soleil Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Er p piller gratis ? Hva koster de ? Hva koster legetimen ? Kanskje slipper du billigere unna på helsestasjon for ungdom. (?) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.