Gå til innhold

FU: Hvor oppbevarer du plastposer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en sånn skyvetrådkurvinnretning på innsiden av kjøkkenskapet under vasken. I øverste kurv ligger svamper osv, mens i nederste skuff ligger plasposer. Joda, jeg må brette dem pent sammen, ellers blir det bare rot der inne.

Før hadde jeg dem i en skuff, i en eneste mølje. Liker bedre sånn de ligger nå.

monique1365380367
Skrevet

Dytter dem inn i det ene kjøkken skapet!...Men hadde engang en sånn posebeholder....skal kjøpe en ny sånn en nå! De er praktiske og dekorative!

Gjest mor i juni
Skrevet

Der "alle" har dem - i nederste skuff på kjøkkenet. :-)

Gjest malun
Skrevet

Har et vaskerom innenfor kjøkkenet, og plastposene henger på veggen rett innenfor døra i vaskerommet.

Skrevet

Jeg har de i en kjempestor plastpose i skapet under vasken.

Gjest uten signatur
Skrevet

Plastposer oppbevarer jeg i brødskuffen.

Bæreposer (fra dagligvaren) oppbevarer jeg i en 'posepose' som henger på veggen. Ei slags stoffstrømpe med åpning i begge ender, stapper ned øverst og drar ut nederst. Praktisk og pent.

Skrevet

Hvis jeg noengang finner en plastposeholderting som ikke ser schtøgg ut, skal jeg kjøpe den. I mellomtida blir de pressa ned i nederste kjøkkenskuff ;)

Gjest papirtiger
Skrevet

Hvis jeg noengang finner en plastposeholderting som ikke ser schtøgg ut, skal jeg kjøpe den. I mellomtida blir de pressa ned i nederste kjøkkenskuff ;)

Hehe, de ser grusomme ut. Men de er jo praktiske..helt til den blir full, og posene havner i skapet ved siden av beholderen..

Gjest kari smart
Skrevet

Hvis det er bæreposer du mener så ruller jeg de til en rull, den ene utenpå den andre. Tar ikke stor plass og veldig praktisk når jeg skal ha bare en pose.

Brett posen på tvers først, og rull posene en for en.

Skrevet

bretter de fint sammen og legger de i nederste skuff

Skrevet

Jeg har en posebeholder som henger på kjøkkenveggen. Kjempepraktisk! :)

Skrevet

Vi har en posebeholder fra Ikea. Ikke så pen å se på (men den er forsåvidt gjemt), men veldig nyttig.

laguna1365380434
Skrevet

De bretter jeg (manisk, til bittesmå firkanter) og legger i nederste kjøkkenskuff.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...