Noob Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Jeg debuterte seksuelt for en måned siden, og har siden den gang hatt sex med en jente til. Det som slo meg med nr. 2 var at hun luktet og smakte mye bedre enn nr. 1. Siden 1 var første gang, trodde jeg ikke det var noe galt med henne, var foreberedt på nye lukter og smaker. Men nå merker jeg at jeg ennå, i området mellom pung og anus, kan lukte en lett syrlig lukt jeg ikke kan huske å ha hatt før, men som jeg umiddlbart husker fra kjønnet til nr. 1. Jeg hadde ubeskyttet sex, så jeg søker opp soppinfeksjon (siden nr. 1 fikk det kun kort tid etterpå), men jeg har ikke utslett eller utflod og kun denne lukten fra innerst i skrittet. Når jeg kjenner på lukten etter over 40 timer etter vask, er den blitt svært stram, særlig bakover mot anus. Jeg kan da ikke ha hatt denne lukten før uten å merke det?? Har jeg en (gryende) infeksjon av noe slag, hva gjør jeg i så fall da? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/147103-n%C3%A5-lukter-jeg-som-henneinfeksjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Vi lukter forskjellig, både jenter og gutter. Ikke minst lukter vi forskjellig når vi driver med sex, er opphisset, og produserer en masse forskjellige luktstoffer. Det er derfor ikke noe overraskende at dine partnere luktet forskjellig. Jeg kan selvfølgelig ikke utelukke at du er blitt påført en soppinfeksjon. Det hender meget ofte. Og slike soppinfeksjoner har meget spesiell, noe syrlig lukt. Infeksjonen kan godt sitte i hudfoldene der det er som regel noe fuktig, mellom beina, og omkring endetarmopningen. Det er også mulig at du er blitt sensibilisert for denne lukten, og at det er bare det at du er mer oppmerksom på det. Vil du være sikker på om det er en soppinfeksjon kan du få tatt en prøve som undersøkes på de vanlige bakterier og sopp ved et mikrobiologisk laboratorium. Men jeg vil ikke bli overrasket om prøven er negativ med andre ord at du ikke har noen infeksjon. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/147103-n%C3%A5-lukter-jeg-som-henneinfeksjon/#findComment-934163 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.