Gå til innhold

Skal ikke medisin hjelpe mot dette


Gjest zuuul

Anbefalte innlegg

Gjest zuuul

Etter at jeg fikk Seroquel har jeg fått bort psykotiske symptomer som lyder,syner,bisarre ideer, tanker som blir stjelt og slikt... Men jeg klarer ikke gjøre noe... Jeg orker ikke dusje, det er slikt et ork. Jeg rydder ikke leiligheten, vasker ikke. Ser ikke ut her. For noen år siden klarte jeg å rydde og vaske og dusje, men jeg har ikke ork nå. Jeg vil bare sitte i godstolen eller ligge i sengen. Er ikke alltid jeg orker være med venner. Er jeg veldig lat? Jeg klarer bare ikke. Lager meg aldri middag, bare kjøper en burger eller en banan. Andre sier det må være kjedelig å ikke gå skole og ikke jobbe, men jeg er fornøyd med å ikke gjøre det. Jeg skal få arbeidstrening snart og gruer meg skikkelig. Må jeg ha arbeidstrening? De sier jeg skal. Jeg vil ikke gjøre noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner problemet ditt, og du er ikke lat... du har bare kommet inn i en "periode" som JEG kaller det.

Hadde det sånn for noen år siden, lå bare på sofaen, følte meg lat, vasket ikke, ryddet ikke, orket ikke dysje... ja de tingene du beskriver...

Så kom jeg meg på arbeidstrening da, tungt å stå opp om morgenen, dagene var tunge osv osv... men så skjønner du, begynnte tingene å gå mye bedre... jeg så plutselig lysere på livet (hæ?) jeg var våknere, hadde mere energi, gikk turer, var med venner... ble sosial (hæ?)

Alt ble så mye mye enklere, jeg klarte til og med å gjøre ting jeg ikke hadde gjort på lenge, lenge lenge...

Jeg begynnte på skole, fikk meg jobb... og alt går nå så mye bedre enn hva det gjorde

Du må ut av boblen din, du må se fremover, fordi det ikke betyr å glemme at man er syk, men det er så mye enklere å jobbe seg mot å bli "frisk" igjen! Se dagene annerledes!

Glede seg over hver minste gråstein de dagene "alt" går deg imot...

VET jo at dette er vanskeligt, men det er vanskeligere å ikke prøve å komme seg opp...

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...