Gå til innhold

kan jo fortelle litt..


lonelygirl

Anbefalte innlegg

Så kanskje det letter litt på trykket...

Men om det blir helt kaos i dette inlegget, er det fordi psyken min er helt på bånn + at jeg ikke har sovet stort de siste nettene..

Har vært trøtt og sliten i hele dag, men nå våkner jeg...nå strømmer tankene på...jada..

Helt siden nyttårsaften har jeg hatt det ganske ræva..pga at jeg så noen bilder av meg selv..

Bulimien har kommet for fult,....kanskje mer enn fult hvis det er mulig..heh..

Dere vet om han gutten jeg fortalte om som det nesten ble noe med her før jul..?

Han har så kjærlighetssorg..og det er MIN feil..

Han er lei seg,. og det er MIN feil..

Og det verste er at han heller ikke vil være min venn, for da blir han minnet om hvor søt og god jeg er....( dette er hans ord...jeg har stoore problemer med å tro på det...)

Problemet er at jeg liker han veldig godt...men som min venn...og når han ikke vil være min venn, blir det som en slags "kjærlighetssorg" for meg og..men på en annen måte..

Jeg liker han veldig godt, og ble så glad i han...

Nå vil han ikke treffe meg mer...

Dette visste jeg jo oxo før jul, men da tok jeg det liksom ikke til meg, og tenkte bare "jaja".

Na har dette gått innmari tungt in på meg..

her er en ting han skrev i en melding i natt:

"Husk at jeg er KJEMPEGLAD i deg!! Du er ei nydelig jente og ikke la noen andre si noe annet, forstått??

Nå har jeg tårer i øynene oxo.."

Dette pluss mye annet fint var av de tingene han skrev til meg...han har det skikkelig vondt...og selv om jeg har "dumpa" han, er han like snill mot meg...

I morra tror jeg det kommer til å skje litt av hvert,. men foretrekker å holde det for meg selv.

Vil bare si takk for alt dere hjelper meg med her inne!!

Hvis jeg ikke svarer så mye, så er det ikke fordi jeg ikke gidder lenger, men fordi jeg ike orker...jeg er sliten..

I morgen kommer dere nok ike til å høre fra meg i det hele tatt.

*klemmer dere alle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

blir litt bekymret jeg nå...

tenker på deg

stooooor klem i fra

hva skjer i morra, vennen..?

fikk en sms av en gutt for ikke så lenge siden;

"du er som milkshake du, det gjør vondt når du er borte"

holdt på å le meg i hjel jeg..gutter er søte dyr..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hva skjer i morra, vennen..?

fikk en sms av en gutt for ikke så lenge siden;

"du er som milkshake du, det gjør vondt når du er borte"

holdt på å le meg i hjel jeg..gutter er søte dyr..

det skjer en god del...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva skjer i morra, vennen..?

fikk en sms av en gutt for ikke så lenge siden;

"du er som milkshake du, det gjør vondt når du er borte"

holdt på å le meg i hjel jeg..gutter er søte dyr..

kom på småprat da vel..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det skjer en god del...

du gjør oss bekymret..hva skal du gjøre..?hva skjer? jeg bryr meg om deg og vil ikke la deg skade deg selv om det er det du har i tankene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laila Sundgot Schneider, Lege

Kjære lonelygirl! Du har det tøfft og sliter med dårlig nattesøvn. Er det noe du kan gjøre for å endre på dette? Jeg får inntrykk av at du tar skylden på deg for at din venn har kjærlighetssorg. Tror det er viktig å minne om at dette er en naturlig prosess, vi blir alle lei oss når noen som vi er glade i forlater oss. Kanskje du heller skal forsøke å se det fine i at han er glad i deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...