Gå til innhold

Arr i sjelen etter foreldres skilsmisse?


Appelsinpiken

Anbefalte innlegg

Appelsinpiken

Jeg er ei jente i begynnelsen av tjue-åra som sliter kraftig for tiden. Alle vennene mine etablerer seg og kommer seg videre i livet,mens jeg aldri har klart å etablere et langvarig forhold. Jeg faller alltid for gutter som er uoppnåelige for meg, på forskjellig vis.. Nå har jeg nettopp blitt dumpet av en fyr som jeg ettertid har innsett bare brukte meg for kroppen min. Jeg har problemer med å sove, og klarer hverken å spise eller jobbe med studiene. Dette er meget stressende for meg midt i eksamensperioden.

Jeg har lenge følt meg utenfor fordi jeg ikke makter å binde meg. Gutter som er snille, omtenksomme og ikke minst interessert i meg, interesserer meg ikke. Jeg har begynt å lure på om dette kan ha årsak i mine foreldres skilsmisse for snart ti år siden. Det var ikke noe fint brudd, da moren min fant en annen mann og faren min ble sittende igjen bitter og alene. Han har også klandret meg for å velge å bo hos moren min.

Jeg søker nå råd for hvordan jeg kan komme meg videre i livet, og ikke minst komme vekk fra dette gale mønsteret når det gjelder mannlige bekjentskaper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...