Gå til innhold

Ikke bra å være alene??


Gjest zuuul

Anbefalte innlegg

Gjest zuuul

Istad ringte filletanta mi og sa jeg må dra tilbake til der jeg er innlagt, på dps, for det var ikke bra å være alene. Men jeg vil være alene og gjøre ingenting og ikke snakke med noen, bare spise litt og se på tv. Hvorfor er ikke det bra? Hva er så farlig med det? Hun sier jeg må omgås andre. Jeg vil være i fred...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Appelsinpiken

Jeg skjønner at du vil være i fred, jeg kan tenke meg at du ikke føler deg på topp. Men ønsker du ikke å bli bedre? For å oppnå dette tror jeg det kan være sunt å komme ut blant folk av og til. Du behøver jo ikke være sammen med andre så lang tid av gangen. Du kan begynne i det små, og se hvordan det fungerer. Så kan du tilbringe tid alene når du føler for det.

Jeg tror uansett ikke det er lurt å stenge seg inne, selv om det virker som den enkleste løsningen for øyeblikket..? Er du redd i sosiale sammenhenger? eller orket du rett og slett ikke sosialt samvær/å forholde deg til andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunt å ta pause innimellom

Hei zuuul, å ta seg "fri" fra dps høres ut som en god ide.

Alle har behov for å komme seg vekk av og til uansett fra hva det nå er..så dette høres bare ut som et sunnhetstegn. Så kan du samle litt krefter før du vender tilbake til hverdagen. Alle trenger et pusterom av og til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...