Gå til innhold

amfetamin


ettan

Anbefalte innlegg

Har desverre vært amfetaminmisbruker(avhengig) av dette stoffet i 3-4 år nå. Har lest en del spørsmål og svar på disse sidene om dette. Men et svar jeg ikke kan finne er (faktisk 2) De siste mnd. har jeg hatt "tåkesyn" har problemer med å se klart,,akurat som det ligger en tåke forran øynene mine hele tiden. En gang jeg gikk ut trodde jeg at det brant i nærheten for jeg ""hadde Røyken/osen rett forran meg, også når jeg så lang fremover.Er også veldig ofte rød, tørr og har kløe i øynene.

KAN AMFETAMIN VÆRE ÅRSAKEN TIL DETTE??

Lurer også på om det kan være grunnen til uttørhet ikke bare hud hår o.l. Men også innvendig tørrhet, øyne,munn, nese og skjeden? På forhånd takk for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blir i hvertfall alltid jævla tørr i munnen og nesen når jeg bruker det, og jeg er ikke avhengig. Det burde du vel vite du som har brukt det i 3-4 år.. Det med øynene vet jeg ikke..

Hvor avhengig er du? Kun i helgene eller daglig??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...