ettan Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Har desverre vært amfetaminmisbruker(avhengig) av dette stoffet i 3-4 år nå. Har lest en del spørsmål og svar på disse sidene om dette. Men et svar jeg ikke kan finne er (faktisk 2) De siste mnd. har jeg hatt "tåkesyn" har problemer med å se klart,,akurat som det ligger en tåke forran øynene mine hele tiden. En gang jeg gikk ut trodde jeg at det brant i nærheten for jeg ""hadde Røyken/osen rett forran meg, også når jeg så lang fremover.Er også veldig ofte rød, tørr og har kløe i øynene. KAN AMFETAMIN VÆRE ÅRSAKEN TIL DETTE?? Lurer også på om det kan være grunnen til uttørhet ikke bare hud hår o.l. Men også innvendig tørrhet, øyne,munn, nese og skjeden? På forhånd takk for svar 0 Siter
Gutt_1986 Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 Jeg blir i hvertfall alltid jævla tørr i munnen og nesen når jeg bruker det, og jeg er ikke avhengig. Det burde du vel vite du som har brukt det i 3-4 år.. Det med øynene vet jeg ikke.. Hvor avhengig er du? Kun i helgene eller daglig?? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.