Gjest barbette Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Jeg barberte hele musa mi, og den ble helt glatt. Tidligere har jeg ikke gjort dette. Dagen etter begynte det å klø, og det kom nupper. Skikkelig ubehagelig. Så hadde jeg og vennen min samleie to ganger på to dager, og nå er jeg jaggu enda mere sår. Noen som har råd? 0 Siter
Gjest Tulaluralura Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Aloe vera-krem. Kjøp på apotek. Lukter og ser ut som gugg, men hjelper og lindrer. 0 Siter
petter smart Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Hva med å skaffe seg et litt mer unikt nick? 0 Siter
Gjest mor i sep Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 hvis dette var første gangen så vil du nok lære med tiden fremover. gå inn på www.erotikknett.no og les under intimbarbering. husk å bruke god tid på det neste gang=) 0 Siter
scindapsus Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Noen tips: -Barber med gode barberblad, bytt ofte. Bruk godt med skum.(Mannfolkhøvler er best, Venus er så klumpete og vanskelig å komme til med.) -Ta gjerne et bad eller en lang dusj på forhånd, så blir hårene myke og lettere å barbere vekk. -Smør deg med en god fuktighetskrem ofte, gjerne etpar ganger for dagen. Da holder du huden myk, slik at du ikke så lett får inngrodde hår. -Jeg har funnet ut at litt sårsalve kan gjøre underverker rett etter barbering! Ingen nupper hos meg! (en fordel å vaske vekk hvis du er så heldig at du får munnsex... for det smaker etter sigende ikke så godt... ;o) 0 Siter
Gjest skogen si mus Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 du må ikke barbere mot hårene, men MEd hårene.. om du fortsatt blir plaget etter det så slutt å barber, å gjør som meg: jeg har skog 0 Siter
Gjest sorimori Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Kjøp aloe vera krem. Vi bruker en som du får kjøpt på blant annet helsekost, H&M og enkelte apotek. Firma som lager den heter Jason og på krukken står det Natural Aloe Vera 84%. Det er en fuktighetskrem som gjør susen! Den er hvit, ser delikat ut og lukter bare rent og godt :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.