Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tatt ped grunnfag som kan gi meg tips angående semesteroppgaven (ped 131)? Jeg lurer veldig på hva slags emne jeg skal skrive om (innenfor undervisningsteori eller oppdragelsesteori). Har ikke begynt å lese pensumet ennå, så jeg føler meg helt blank når det gjelder emne, hvordan den skal skrives og den muntlige eksamenen. Har ikke undervisning eller noe så jeg håper noen her kan hjelpe meg!

Skrevet

Hvordan tar du pedagogikk grunnfag uten undervisning ?

Skrevet

Oppgave bør vel velges ut i fra interessefelt; dersom JEG skulle velge, hadde jeg satset på formidlingskompetanse eller formulert en problemstilling relatert til Vygotskis pedagogikk.

Skrevet

Hvordan tar du pedagogikk grunnfag uten undervisning ?

Jeg tok den første eksamenen høsten 2002, og da gikk jeg på noen få forelesninger. Men jeg fikk barn nr to fem dager etter den eksamenen, så det ble veldig vanskelig å følge forelesningene på Universitetet. Ikke var det noe sted jeg kunne gå på kveldstid heller. Derfor må jeg lese på egenhånd. Nå holdes ikke forelesninger i ped grunnfag lenger heller, fordi studieordningen er lagt om til bachelorgrad.

Å lese et så omfattende pensum uten forelesninger er ikke å anbefale ved siden av full jobb og to barn under 4 år!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...