Gå til innhold

Student


Cedexi

Anbefalte innlegg

Det er så ufattelig urettferdig! De andre klager over eksamensperioden fordi det er masse pensum å komme seg gjennom på kort tid.

Tenk om de bare for én dag kunne fikk prøve min situasjon. Tenk om de bare for én dag måtte prøve å konsentrere seg om skolebøkene samtidig som fortiden innhenter tankene, sjelen og kroppen hvert sekund, hvert minutt, hver time HVER dag!

Da tenker jeg de ikke skulle ha noe å klage over når de siden fikk slippe mine tanker...

Verden er så ufattelig urettferdig i disse eksamenstider!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De andre har og rett på å ha det fælt, ingen har enerett på lidelse.Hva man lider for er forskjellig fra person til person. Eksamen kan være grunn nok til å ta sitt eget liv for noen. Presset er stort på mange, ikke bare Cedexi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De andre har og rett på å ha det fælt, ingen har enerett på lidelse.Hva man lider for er forskjellig fra person til person. Eksamen kan være grunn nok til å ta sitt eget liv for noen. Presset er stort på mange, ikke bare Cedexi.

Jeg vet det. Og jeg nekter ingen andre å ha det vondt. Det er bare så urettferdig å måtte ha så mange tanker oppe i hodet samtidig som det blir forventet at alt fokus skal være rettet mot eksamen. Jeg har rett på å føle det; selv om det er mange andre som også har det på samme måten....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet åssen du har det!

Er selv student, og sliter til de grader.

At jeg i tillegg bor på hybelhus, og må lide meg gjennom fester hver en eneste natt, samtidig som jeg må konsentrere meg om lesing OG å jobbe med meg selv, er til tider ganske utfordrende, og nok til å ville gi opp.... men vil vi det da Cedexi? Nei det vil vi ikke;)

Hjelper meg litt med affirmasjoner jeg, som ; Mistera dette klarer du!

Også redder jeg meg med, å tenke på at det snart er sommer, det er snart ferie.... og da kan alt (iallefall lesingen) ligge bak meg osv osv...

Du får ha lykke til da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet åssen du har det!

Er selv student, og sliter til de grader.

At jeg i tillegg bor på hybelhus, og må lide meg gjennom fester hver en eneste natt, samtidig som jeg må konsentrere meg om lesing OG å jobbe med meg selv, er til tider ganske utfordrende, og nok til å ville gi opp.... men vil vi det da Cedexi? Nei det vil vi ikke;)

Hjelper meg litt med affirmasjoner jeg, som ; Mistera dette klarer du!

Også redder jeg meg med, å tenke på at det snart er sommer, det er snart ferie.... og da kan alt (iallefall lesingen) ligge bak meg osv osv...

Du får ha lykke til da:)

Ja, det skal bli godt å legge vekk bøkene for en liten stund snart.

Lykke til til deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det skal bli godt å legge vekk bøkene for en liten stund snart.

Lykke til til deg også!

Ja ikke sant:)

Om du føler deg sliten og redd endag, så er jeg her daglig innom...

Støtte og go ord trenger alle i ny og ne!

Isærs vi studenter som sliter med litt for mye håndbagasje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir vel ikke noe mer "rettferdig" om alle skulle slite like mye...?

Lykke til med eksamen:-)

Nei; det gjør ikke det. Drømmen min er at ingen skulle måtte ha "tung" bagasje å drasse på, når eksamenspresset egentlig er tung nok i seg selv :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...