Gjest (Anonymous) Skrevet 8. januar 2001 Del Skrevet 8. januar 2001 Jeg er en kvinne på 30 år. For noen dagen siden begynte jeg å merke nummenhet i venstre ben-leggen og over vristen-når jeg satt, ikke mye, men litt ekkelt. Dagen etter fikk jeg det i v. hand- yttersiden av armen under albuen og de tre ytterste fingrene. Tenkte det var nerver som var i klem, har hatt det før "i armen", men i dag fikk jeg plutselig nokså svak prikking i v. del av ansiktet. Mesteparten forsvant etter noen minutter uten andre symptomer, men følte meg litt "stiv" i huden fra kjevebenet og mot panna noen timer. Var hos legen, han målte blodtrykket, det var bra, samt sjekket styrke i hender, sjekket refleksene, øynene, pulsen, lyttet på hjertet, tok CRP, så i ørene, men uten (heldigvis) å finne noe. Jeg kjente denne lette prikkingen også mens jeg var der. Har du noen formening om hva det kan være. Kan tilføye at jeg har vært plaget med en nakkevirvel som var litt ute av posisjon, samt noen ribben som er forstrekt og ut av plass, dette ligger 3 mnd. tilbake i tid. Har vært til behandling hos manuell terapeut med godt resultat, kan det være sammenheng. Jeg må også tilføye at jeg føler at jeg har hatt en vanskelig tid i mange, mange måneder ijobbsammenheng både med arbeid og en samboer som er mestparten av tiden borte, samt at vi har tre barn og jeg studerer og jobber ved siden av. vennlig hilsen meg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/14717-nummen-i-halve-ansiktet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg Skrevet 11. januar 2001 Del Skrevet 11. januar 2001 Symptomene dine kan være forårsaket av plager fra nakken og ryggen din,men kan også være relatert til at du er sliten. Hvis du fortsatt har kontakt med manuell-terapeut kan han gjøre en videre undersøkelse for å kartlegge dette. Undertegnede har sett flere tilfeller av slike plager,men hvor årsaken har spriket fra å være relatert til nakke-rygg,eller på den annen side være et resultat av slitenhet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/14717-nummen-i-halve-ansiktet/#findComment-71319 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.