Gå til innhold

hei på er! utrolig lenge sia!!


Gjest calestia

Anbefalte innlegg

Gjest calestia

og jeg er ikke blitt bra ennå... ut og inn, og skal få faste innleggelser nå. Prøve å unngå akutt posten.

Er drittlei for tida.

Hodet svikter, jeg har guppy hukommelse og roter og tuller.

Også babler påpasserne om at jeg er ustabil igjen.. det var noe nytt!!

det nye er at jeg skal trappe ned seroquelen fra 500 til 400 på kvelden.. går jo rett i bakken av den..

og det økonomiske er bare rot. skal inn den 1. bare kort.

grr.

for bare en uke sia hadde jeg det helt flott!! hadde det så gøy! fant på masse rart hele tida.. også sa de selvsagt at det kom til å gå ned.. og de hadde rett igjen.... glemmer det, hver gang.

nå er jeg sur, fordi alle rindt meg tar overdoser!! også skal jeg være oppegående og sterk og ikke bli påvirka!....

ja jøss.

klemz. tenkte jeg skulle titte innom igjen. savner det.

Har bare ikke internett hjemme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt å høre at du er til!

Det er lov å unngå å bli påvirket av at andre tar overdoser.

Skulle ønske dere aktivt kunne gå inn for å påvirke hverandre til å finne andre måter å reagere på når mismotet kommer.

For oss som bryr seg om dere, er det med overdoser ikke særlig hyggelig, for å si det mildt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:-)

Så først nå at du faktisk hadde skrevet om hvordan du har det, og selv om det sliter mye synes jeg det virker mer oppløftende enn tidligere. Jeg synes det er bra at du skal ha faste innleggelser, og at behandlerene tydeligvis forsøker å hjelpe deg til større stabilitet...

Når det gjelder folk rundt en som tar overdoser, så tror jeg at man kanskje må gjøre seg litt "hard" i forhold til det. Bestemme seg for ikke å forholde seg så mye til det - og huske at det er ikke slik at man nødvendigvis har det verre når man tar overdoser enn når man lar det være...

Prøv å ta vare på deg selv - og så kan du jo håpe på at du har en rik onkel i Amerika som du aldri har hørt om og som du pluselig arver en stor formue fra....*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...