Gå til innhold

NHD Ritalin..

Gjest calestia

Anbefalte innlegg

Gjest calestia

dette er egentlig veldig dumt..

Men hvordan skal " normale" reagere om de tar ritalin?

Trodde det skulle bli kult.. men har aldri vært så rolig i mitt liv!! og jeg har ikke adhd.. bare bipolar og borderline jeg.

Men mora mi trodde jeg hadde add da jeg var yngre. Og nå tror ei venninne av meg det og. Og jeg blir kalt guppy... ( en fisk.. som har ennå mindre hukommelse enn gullfisken..)

jeg er et spørsmålstegn jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest rachell

Man blir ikke nødvendigvis vill og hyper av ritalin eller amfetamin. De roligste festene jeg har vært på, har vært de der folk har tatt amfetamin. Da sitter vi bare rolig og prater, såfremt en ikke har tatt ekstremt mye, da kan man bli rastløs, men har bare sett det skje en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicksie

Hmmmm. vanskelig spørsmål. Det er jo amfetamin i disse tablettene. Og normalt blir jo de som tar amfetamin piggere og høye. Mens derimot når personer blir rolige av amfetamin, kan det påpeke i retning av ad/hd. Etter hva jeg har hørt. Kanskje det trengs litt eksperthjelp her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...