Gå til innhold

Hvem har lov til å attestere? Vitnemål og attester

Anbefalte innlegg

Skrevet

Weee... hvem er det som har lov til å gjøre det!

Andre enn aetat og kansje politiet.... men de lar deg vel ikke ta kopier:(

Dere skjønner her er ikke aetat i denne bygda, så jeg må reise et stykke:( kan skolen gjøre det? Studentsamskipnaden...?

HASTER dette da, da jeg må sende søknaden på skole NÅ!

Takker veldig pent for all hjelp på forhånd:)

Skrevet

vet at biblioteket kan gjøre det, i hvertfall. Skulle tro skolen også har lov.

Skrevet

Politiet.

Ja men politiet tar ikke kopier... som jeg skrev...

Biblioteket har heller ikke lov... SA de da... kansje de løy fordi de IKKE visste om de hadde det eller ikke!

Vet at reglene er nye fra i år av eller i fjord...

Skrevet

Ja men politiet tar ikke kopier... som jeg skrev...

Biblioteket har heller ikke lov... SA de da... kansje de løy fordi de IKKE visste om de hadde det eller ikke!

Vet at reglene er nye fra i år av eller i fjord...

jeg fikk i hvertfall attesterte kopier på mitt lokale bibliotek forrige uke..., men kan være det varierer.

Skrevet

jeg fikk i hvertfall attesterte kopier på mitt lokale bibliotek forrige uke..., men kan være det varierer.

De hadde iallefall ikke lov til å gjøre dette på høyskolebiblioteket.

Skrevet

"Kopirommet" i den industribedriften jeg arbeider tok iallfall kopier tidligere. Vet ikke om de har lov lenger.

Gjest Mr Papp
Skrevet

I Oslo gjør Frivillighetssentralen det, i alle fall. Eller videregående skoler.

Skrevet

"Kopirommet" i den industribedriften jeg arbeider tok iallfall kopier tidligere. Vet ikke om de har lov lenger.

Nei de kopiene som idag skal sendes til videregående og høgskoler MÅ desverre være attestert hos et statelig kontor... også ikke hvilket som helst et heller:(

Huff de har gjort det litt vanskelig nå syntes jeg:(

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche
Skrevet

De hadde iallefall ikke lov til å gjøre dette på høyskolebiblioteket.

Jeg fikk kopiert mine på studentsamskipnaden, det tror jeg alle gjør på denne høyskolen. Ellers så har det aldri vært noe problem å fått attesterte kopier hos politiet heller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...