Gå til innhold

FU: Syns du menn i bunad er sexy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barske menn ser bra ut i det meste...!

Ja det var et godt og viktig poeng!

Alt kler den smukke!! :-))

• Svar 105
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

36

• morsan

7

• Anki

3

• ShitDiddelyDo

3

Gjest malun
Skrevet

Menn i bunad er som regel veldig, veldig flott!

Gjest Jeg er bare den jeg er!
Skrevet

Ikke sexy kanskje, men veldig stilig, kommer helt ann på typen som bærer plagget.

Skrevet

Definitivet ikke sexy, men menn i bunad ser snille ut. Kilt, derimot, det oser mye mer av sex

Gjest jadadadada
Skrevet

JA. Men jeg synes bunaden til hotellkongen Stordalen (?) er veeeldig sexy..Bunaden altså,hehe.

Skrevet

JA. Men jeg synes bunaden til hotellkongen Stordalen (?) er veeeldig sexy..Bunaden altså,hehe.

Skjønte jo at det var bunaden du snakket om, for Stordalen er IKKE sexy etter min smak! ;-)

Gjest mor i juni
Skrevet

Skjønte jo at det var bunaden du snakket om, for Stordalen er IKKE sexy etter min smak! ;-)

Heh, nei, han minner om en (noe tidlig utviklet) 9-åring med ADHD.. *no offence* :-)

Gjest mor i juni
Skrevet

Definitivet ikke sexy, men menn i bunad ser snille ut. Kilt, derimot, det oser mye mer av sex

Fordi de ikke har noe under? ;-)

Skrevet

Fordi de ikke har noe under? ;-)

Tja, har de ikke det da?

Gjest mor i juni
Skrevet

Tja, har de ikke det da?

Har aldri fått sjekka jeg. :-)

Skrevet

Nei, nei, nei! Bunad er ikke sexy, verken på menn eller kvinner. Det er sikkert pent og staselig og alt det der, men sexy!?! Nope.

Skrevet

Barske menn ser bra ut i det meste...!

Det har du helt rett i. ;)

Så noe er vi enige i, også. *ler*

Skrevet

Nei, nei, nei! Bunad er ikke sexy, verken på menn eller kvinner. Det er sikkert pent og staselig og alt det der, men sexy!?! Nope.

Syns du ikke? Hm, vel vel, hver sin smak ;)

Skrevet

Sexy? Hehe, nei!

Joooda.

Men det kommer som sagt an på mannen også, da. ;)

Skrevet

Hvordan er den? Husker ikke hvordan den er, jeg...

Skrevet

Kilt?

Nei, da tenker jeg bare på Beckham med sine femifakter og kilt. Og da er det ikke mye sexy igjen...

Skrevet

Stordalen...hm, husker ikke ham heller, jeg. Får ta et søk og se hva jeg syns...

Skrevet

Nei, han var ikke min type.

Skrevet

Ikke sexy kanskje, men veldig stilig, kommer helt ann på typen som bærer plagget.

Stilig kan være sexy, hvis mannen er barsk nok. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...