Gå til innhold

www.rotten.com


Gjest akkk

Anbefalte innlegg

Hva er det virkelig inne på denne siden?

En venn av meg sa jeg måtte ta en titt,jeg tørr ikke før jeg får en viss pekepinn på hva det er...Han sa sed var stilig..noen som kan fortelle meg litt før jeg eventuelt titter innom..er så pysete..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest så det så!!!!!!!!!!!!!

Alt mulig rart, ekle bilder o.l. Det er ikke farlig å gå inn å se....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nifst

Tror du skal ha en god psyke for å takle det som vises der.

Jeg ble ganske dårlig etter av å ha sett litt. Jeg er ganske interessert av natur, liker å se hvordan ting er i virkeligheten.

Synes det var nifst!

Det er bilder av lik, alle slags typer- råtne, bare hodet, parterte, armer, mark...æsj det er ekkelt.

Men at du kan se ? Tja ekkelt er det, men jeg måtte se det selv før jeg klarte slå meg til ro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt mulig rart, ekle bilder o.l. Det er ikke farlig å gå inn å se....

Har ikke noen rare lyster eller følerlser,er det virkelig normale mennesker som ser pådette da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jeg er bare den jeg er!

Har ikke noen rare lyster eller følerlser,er det virkelig normale mennesker som ser pådette da??

kommer nok av nysgjerrighet, er nok ikke mangen som går inn på disse sidene ofte, er vel et engangstilfelle hvor de blir fortalt av en venn eller noe som sier at dette må du likom se. Jeg fikk linken i forrige uke av lillebroren min som alltid har vært litt sær da, så på noen få bilder har ikke vært der siden, ekle bilder, er ikke sånn at jeg ikke takler dem, men ser ingen vits i å måtte se mere på dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gikk inn der en gang fordi jeg var nysgjerrig, og bildene av lik etc fulgte meg så lenge etterpå at jeg ikke vil gå inn dit igjen!

Æsjameg!

En ting å undre seg over hvordan et ødelagt lik ser ut - noe helt annet å se et bilde av det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Naturbarn

FY f... sier jeg bare... Broren min lurte meg til å ta en kikk, det er bedre å la være!

Masse jævlige bilder av folk som blir henretta og noen spiser friterte babyer...Blæh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche

Ikke gå inn der. Ikke viss du har barn i alle fall. Jeg er inegn sart sjel, men dette var for ille... Det var obduserte barn, foster og dødfødte på glass...Ikke gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daisy

kommer nok av nysgjerrighet, er nok ikke mangen som går inn på disse sidene ofte, er vel et engangstilfelle hvor de blir fortalt av en venn eller noe som sier at dette må du likom se. Jeg fikk linken i forrige uke av lillebroren min som alltid har vært litt sær da, så på noen få bilder har ikke vært der siden, ekle bilder, er ikke sånn at jeg ikke takler dem, men ser ingen vits i å måtte se mere på dem.

Nei, jeg var der en gang for flere år siden av nysgjerrighet, men aldri igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...