Gjest atsjooh!!! Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 De siste tre dagene har jeg fått kraftig snue. Kan det være allergi mot pollen? Er det noen type pollen som har begynt å spre seg bare de siste dagene? Jeg bor på Østlandet (Oslo). Hvis ikke er det nok bare en vanlig forkjølelse. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 er nok ikke pollen, nå, nei. se her: http://www.naaf.no/pollen/index.jsp 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest atsjooh!!! Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 er nok ikke pollen, nå, nei. se her: http://www.naaf.no/pollen/index.jsp Jøss, takk! Da er det vel bare en vanlig forkjølelse da, det var igrunnen en lettelse. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daisy Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Jøss, takk! Da er det vel bare en vanlig forkjølelse da, det var igrunnen en lettelse. Husstøv? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Husstøv? bikkje? katt? råttent bad? ...dum sjef??? ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest atsjooh!!! Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 bikkje? katt? råttent bad? ...dum sjef??? ;o) Nei, for det har jo bare vart de siste tre dagene, og jeg pleier ikke reagere mot noen av disse tingene til vanlig (dessuten har jeg ikke vært i nærheten av husdyr). Er nok bare en forkjølelse. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Nei, for det har jo bare vart de siste tre dagene, og jeg pleier ikke reagere mot noen av disse tingene til vanlig (dessuten har jeg ikke vært i nærheten av husdyr). Er nok bare en forkjølelse. god bedring.. det siste innlegget var jo egentlig fleip, da 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tiliti Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Nei, for det har jo bare vart de siste tre dagene, og jeg pleier ikke reagere mot noen av disse tingene til vanlig (dessuten har jeg ikke vært i nærheten av husdyr). Er nok bare en forkjølelse. Forkjølet her også. *nyse* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
serendipity Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Furupollen!!! Som "alle" leger sier det er umulig å reagere på, men som mange gjør alikevel. Og om en ukes tid er det ennå værre :-( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Furupollen!!! Som "alle" leger sier det er umulig å reagere på, men som mange gjør alikevel. Og om en ukes tid er det ennå værre :-( furupollen er ikke allergént. Men det kan irritere slimhinnene i øynene f.eks.. Det er jo DE svære gule kornene i luften om dagen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.