Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg har en lillefinger som plager meg en del innimellom. Den verker og å komme borti den kjennes som enkemannsstøt. jeg har spurt min faste lege om dette men han sier det må være en nerve. En annen lege jeg var hos i forbindelse med noe annet, mente jeg skulle spise ibumetin, ettersom fingeren gjør mer vondt når det er kaldt.

Jeg bare vil ha et sikkelig svar på hva det er? men det har vist seg å ikke være så lett. Fingeren er fullt brukbar, men det å klemme på den gjør vondt, spesielt i tuppen og i leddene, noen ganger verker det sikkelig og da går smertene over i fingeren ved siden og oppover armen. Jeg hadde satt pris på et sikkelig svar, ettersom jeg føler litt at legene ikke tar meg alvorlig. Jeg veit også at det bare er en lillefinger!!!

Takk på forhånd.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/14724-vond-lillefinger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg

Uten å ha undersøkt deg kan jeg ikke gi noe sikekrt svar,men fingerleddene,håndleddet og nakken bør undersøkes.Det må også kartlegges hva slags belastning du evt.daglig påfører disse områdene.Din alder vil også være av betydning,da noen plager gjerne kommer først når man blir eldre.Den nevnte medisinen kan forsøksvis prøves,men jeg synes det ville være greit med en komplett undersøkelse først,slik at evt.symptomer ikke skjules.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/14724-vond-lillefinger/#findComment-71327
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...