Gå til innhold

Hva skjedde tidligere i dag?

Gjest Daisy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Neida, det var nok ikke din maskin. Jeg rigga meg til med kaffekoppen i 08.00 tiden, og kom bare til forsiden.

Det er vel ikke helt bra nå heller. Hvordan er det med "nye svar til deg" - hos deg? Hos meg er det 1cm mellom innleggene, og det samme er det hvis jeg lister innlegg i valgte forum.

Kun 100 nyeste som funker, men der er det veldig mye som ikke interesserer meg, men det ordner seg vel etterhvert.

Ellers er det greit nå, når man går inn på et og et innlegg f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daisy

Neida, det var nok ikke din maskin. Jeg rigga meg til med kaffekoppen i 08.00 tiden, og kom bare til forsiden.

Det er vel ikke helt bra nå heller. Hvordan er det med "nye svar til deg" - hos deg? Hos meg er det 1cm mellom innleggene, og det samme er det hvis jeg lister innlegg i valgte forum.

Kun 100 nyeste som funker, men der er det veldig mye som ikke interesserer meg, men det ordner seg vel etterhvert.

Bruker å trykke på "pakk ut trådene", og der ser det fint ut. Men på "svar til deg" er det 1 cm mellom trådene, ja.

Stakkars DOL... ikke helt i form i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker å trykke på "pakk ut trådene", og der ser det fint ut. Men på "svar til deg" er det 1 cm mellom trådene, ja.

Sikkert et eller annet de holder på å styre med :-)

Kunne jo vært greit om de hadde hinta litt, men det er jo mulig det var noe uforutsett.

Jeg fikk nå i det minste oppgradert Windows i mellomtiden :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daisy

Sikkert et eller annet de holder på å styre med :-)

Kunne jo vært greit om de hadde hinta litt, men det er jo mulig det var noe uforutsett.

Jeg fikk nå i det minste oppgradert Windows i mellomtiden :-)

Og jeg fikk lest litt til eksamen. Aldri så galt at det ikke er godt for noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Phu! Trodde det var min maskin som hadde feber.

Håper de får pakket sammen innleggene i "svar til meg". Tar litt tid å rulle ned liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn med meg og!

Sendte mail til webbis jeg, og de holder på å legge om sidene eller no! husker ikke... men h*n svarte raskt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig du, hos meg er det ca en meter linjeavstand på "svar til meg".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)

synes hele telenor var på trynet, jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thetraveller

Hehe... her er det fire cm mellom innleggene i "Svar til deg" :o)

Jeg prøvde å komme på Dol i natt mens jeg jobbet, men det var ikke mulig i det hele tatt. Kom til forsiden, og så hang alt seg opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn med meg og!

Sendte mail til webbis jeg, og de holder på å legge om sidene eller no! husker ikke... men h*n svarte raskt:)

Jeg og sendte,men fikk ikke svar i det heletatt:o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...