Gjest Daisy Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 DOL var jo helt på tryne... var det bare min maskin? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shandy Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Neida, det var nok ikke din maskin. Jeg rigga meg til med kaffekoppen i 08.00 tiden, og kom bare til forsiden. Det er vel ikke helt bra nå heller. Hvordan er det med "nye svar til deg" - hos deg? Hos meg er det 1cm mellom innleggene, og det samme er det hvis jeg lister innlegg i valgte forum. Kun 100 nyeste som funker, men der er det veldig mye som ikke interesserer meg, men det ordner seg vel etterhvert. Ellers er det greit nå, når man går inn på et og et innlegg f.eks. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daisy Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Neida, det var nok ikke din maskin. Jeg rigga meg til med kaffekoppen i 08.00 tiden, og kom bare til forsiden. Det er vel ikke helt bra nå heller. Hvordan er det med "nye svar til deg" - hos deg? Hos meg er det 1cm mellom innleggene, og det samme er det hvis jeg lister innlegg i valgte forum. Kun 100 nyeste som funker, men der er det veldig mye som ikke interesserer meg, men det ordner seg vel etterhvert. Ellers er det greit nå, når man går inn på et og et innlegg f.eks. Bruker å trykke på "pakk ut trådene", og der ser det fint ut. Men på "svar til deg" er det 1 cm mellom trådene, ja. Stakkars DOL... ikke helt i form i dag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shandy Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Bruker å trykke på "pakk ut trådene", og der ser det fint ut. Men på "svar til deg" er det 1 cm mellom trådene, ja. Stakkars DOL... ikke helt i form i dag. Sikkert et eller annet de holder på å styre med :-) Kunne jo vært greit om de hadde hinta litt, men det er jo mulig det var noe uforutsett. Jeg fikk nå i det minste oppgradert Windows i mellomtiden :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daisy Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Sikkert et eller annet de holder på å styre med :-) Kunne jo vært greit om de hadde hinta litt, men det er jo mulig det var noe uforutsett. Jeg fikk nå i det minste oppgradert Windows i mellomtiden :-) Og jeg fikk lest litt til eksamen. Aldri så galt at det ikke er godt for noe. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shandy Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Og jeg fikk lest litt til eksamen. Aldri så galt at det ikke er godt for noe. Jepp :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorangemy Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Phu! Trodde det var min maskin som hadde feber. Håper de får pakket sammen innleggene i "svar til meg". Tar litt tid å rulle ned liksom.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistera Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Sånn med meg og! Sendte mail til webbis jeg, og de holder på å legge om sidene eller no! husker ikke... men h*n svarte raskt:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cecily Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Bruker å trykke på "pakk ut trådene", og der ser det fint ut. Men på "svar til deg" er det 1 cm mellom trådene, ja. Stakkars DOL... ikke helt i form i dag. Heldig du, hos meg er det ca en meter linjeavstand på "svar til meg". 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 synes hele telenor var på trynet, jeg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest thetraveller Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Neida, det var nok ikke din maskin. Jeg rigga meg til med kaffekoppen i 08.00 tiden, og kom bare til forsiden. Det er vel ikke helt bra nå heller. Hvordan er det med "nye svar til deg" - hos deg? Hos meg er det 1cm mellom innleggene, og det samme er det hvis jeg lister innlegg i valgte forum. Kun 100 nyeste som funker, men der er det veldig mye som ikke interesserer meg, men det ordner seg vel etterhvert. Ellers er det greit nå, når man går inn på et og et innlegg f.eks. Hehe... her er det fire cm mellom innleggene i "Svar til deg" ) Jeg prøvde å komme på Dol i natt mens jeg jobbet, men det var ikke mulig i det hele tatt. Kom til forsiden, og så hang alt seg opp. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurveline Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Sånn med meg og! Sendte mail til webbis jeg, og de holder på å legge om sidene eller no! husker ikke... men h*n svarte raskt:) Jeg og sendte,men fikk ikke svar i det heletatt:o( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daisy Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Heldig du, hos meg er det ca en meter linjeavstand på "svar til meg". Ja, mer 3cm da... ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.