Gå til innhold

Ønske om å være alene


Soria

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt meg hund og har derfor vært mye hjemme de siste to ukene. Det jeg merker er at når jeg ikke har noe jeg må dra til velger jeg mer og mer å bli hjemme hele tiden. Tilbudet på dagavdelingen er redusert fra to dager i uka til en. Orker ikke dra og handle, orker ikke å dra på dagsenteret fordi det er kjedelig der. Blir sløvere og sløvere og kjeder meg også når jeg er blant folk. Blir stillere og stillere. Svarer bare når andre prater. Har lite å si selv. Er trøtt hele tiden selv om jeg sover nok. Tyder det på forverring av den schizoaffektive lidelsen min?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler at jeg har brukt opp det jeg har å jobbe for. Har ikke flere mål. Resultatet av det jeg har gjort er ikke annet enn at hjelpetilbudet er redusert, men ikke erstattet av noe annet som gir meg noe. Har ikke lenger noe å jobbe mot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest zuuul

Jeg har det likedan, bortsett fra at jeg ikke er trøtt og ikke har hund. Vil bare sitte hjemme i en stol. Litt tv, internett og sms går bra, men å prate i tlf blir for mye og se andre bryr jeg meg ikke om. Når venner sier de vil møtes sier jeg ja bare for at jeg liksom må, men gleder meg til jeg er hjemme alene igjen...Har tenkt å kun holde kontakten med de via sms nå, for jeg vil sitte i en stol. Seriøst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...