Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har et par spørsmål angående en kul jeg har og et sårt punkt på ryggen.

For et par uker siden oppdaget jeg en kul på det innerste leddet på pekefingeren. Den er ca. ertestor, og det gjør vondt når jeg eksempelvis skrur opp korker o.l. slik at det blir et trykk på den. Hva kan dette være, og bør jeg gjøre noe med det?

I oktober i fjor hadde jeg lungebetennelse, og har siden da hatt et punkt på ryggens høyre side (omtrent der lungen er)som er så fryktelig sårt. Tror vel ikke det har sammenheng med lungebetennelsen, da det sitter i huden på ryggen. Det er ikke noe synlig, men inni mellom er det så ille at jeg ikke orker lene meg bakover når jeg sitter. Det er også perioder hvor jeg merker det uten å være nær det. Hva kan dette være da?

Håper på svar, på forhånd takk!

Hilsen

Fortsetter under...

Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg

Kulen er antageligvis et sene- eller leddganglion,og da et resultat av mer belastning og betennelse til dette stedet.

Ang.ryggen din er det ikke lett å si noe videre om uten full undersøkelse,men det høres ikke ut som plagene er relatert til lungene.Hvis smertepunktet sitter så langt ute som du beskriver er det mest sannsynlig relatert til underhud eller nerve-/muskelvev.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...