Gå til innhold

Ikke DPS mer på meg


Gjest zuuul

Anbefalte innlegg

Gjest zuuul

Var grusomt der i natt... takler ikke den plassen, de ødelegger meg, jeg går i oppløsning, de kontrollerer følelsene mine og drar meg ut av en behagelig sinnsstemning til en vond en, blir så irritabel, takler ikke pleierne der, for de skal snakke med meg når jeg ikke vil snakke med noen, jeg vil være i fred. Blir mentalt forgifta, rommet mitt øvertar tankene mine, kroppen min glir vekk til en varulv som visker meg i øret gjør meg livredd og spiser på øret mitt. Takler bare ikke den plassen. Nattevakta kunne ikke holde meg igjen fordi jeg er frivillig innlagt.. gudskjelov... Nå skal jeg holde meg hjemme, ikke svare på telefonen og sitte i godstolen og være i fred og ha det godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest vet det høres brutalt ut men

selv om du føler at den plassen du er på nå er jævelig hva slags valg har du egentlig? Se for deg livet ditt om fem år. Hvor er du da?. sitter du fremdeles i sofaen? Ønsker du ikke å komme ut av den tilstanden du er i? Vil du ikke tilbake til det livet du en gang hadde? Synes du skal skrive ut dette innlegget du skrev og vise det til de som jobber på DPS'en. Gi dem en mulighet til å hjelpe deg og gi deg selv en mulighet til å få orden på livet ditt. For du vil vel ikke at livet ditt skal være sånn på sikt? samme hvor jævelig livet ditt er nå så må du gjøre noe med det. NÅ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...