Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest gamlebarbie

Kjære Cedexi! Jeg gråter i bøtter og spann for tiden.Kunne også trenge noen å gråte med,siden jeg ikke klarer å gråte med dem jeg har rundt meg i livet mitt.Neste gang jeg gråter,tenker jeg på deg.Hilsen bugge.

Kjære dere begge to, både Cedexi og Bugge, kom hit. Kom til meg, om ikke annet så i tankene. La mine skuldre være en støtte. La meg få tørke tårene, og si at alt vil bli bra.

La meg få lov å gråte med dere.La meg få gi dere begge en klem, og si at dere ikke er alene.

Kjære dere. Jeg sitter her og tenker meg til dere. Tenker på at dere er to, av mange, som TØR å gråte. Ikke alle tør det. Vær stolt over at dere tør.

Sender en stor klem over, og husk: dere er aldri alene. Jeg er her. Om ikke hver dag, så i tankene.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/147335-gr%C3%A5t-med-meg/#findComment-937428
Del på andre sider

Bugge1365380662

Kjære dere begge to, både Cedexi og Bugge, kom hit. Kom til meg, om ikke annet så i tankene. La mine skuldre være en støtte. La meg få tørke tårene, og si at alt vil bli bra.

La meg få lov å gråte med dere.La meg få gi dere begge en klem, og si at dere ikke er alene.

Kjære dere. Jeg sitter her og tenker meg til dere. Tenker på at dere er to, av mange, som TØR å gråte. Ikke alle tør det. Vær stolt over at dere tør.

Sender en stor klem over, og husk: dere er aldri alene. Jeg er her. Om ikke hver dag, så i tankene.

Takk skal du ha,såå mye.Det er godt å gi seg litt over av og til,kjenne på svakheten og smerten,men at det også er en fornemmelse av en styrke i meg.Og jeg fornemmer den sterkt i så mange her.Styrken.Vi er så mange som har opplevd dette vonde,og vi er så mange som skal klare oss. Og sammen blir vi litt sterkere.En klisje kanskje,(klar over det)men sant likevel.Er så glad for at jeg har funnet dette forumet.Igjen takk for vennlige og varme ord og tanker.Hilsen bugge.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/147335-gr%C3%A5t-med-meg/#findComment-937445
Del på andre sider

Tusen takk skal dere ha begge to. Det er godt å vite at det finnes noen der ute som tenker på meg. Jeg er utrolig glad for at vi kan være flere sammen om å kjempe, for noen ganger virker kampen umulig å vinne alene.

Tenker på dere - akkurat nå ;o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/147335-gr%C3%A5t-med-meg/#findComment-937631
Del på andre sider

Takk skal du ha,såå mye.Det er godt å gi seg litt over av og til,kjenne på svakheten og smerten,men at det også er en fornemmelse av en styrke i meg.Og jeg fornemmer den sterkt i så mange her.Styrken.Vi er så mange som har opplevd dette vonde,og vi er så mange som skal klare oss. Og sammen blir vi litt sterkere.En klisje kanskje,(klar over det)men sant likevel.Er så glad for at jeg har funnet dette forumet.Igjen takk for vennlige og varme ord og tanker.Hilsen bugge.

Dere er så gode begge to, skulle ønske jeg kjente dere, har ofte lyst til å gråy\tr/ dele mine ting med flere. Kjennees nesten it som dere er mine venner,,,,,, Jeg gråter sammen med dere, våre tårer blir til hav av tårer, et hav som kjemper for rettferdighet.... uff dette ble vanskelig å formelere, Mn husk dere er verdifulle..... tenker på dere...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/147335-gr%C3%A5t-med-meg/#findComment-937655
Del på andre sider

Annonse

Gjest gamlebarbie

Dere er så gode begge to, skulle ønske jeg kjente dere, har ofte lyst til å gråy\tr/ dele mine ting med flere. Kjennees nesten it som dere er mine venner,,,,,, Jeg gråter sammen med dere, våre tårer blir til hav av tårer, et hav som kjemper for rettferdighet.... uff dette ble vanskelig å formelere, Mn husk dere er verdifulle..... tenker på dere...

Kjære dere. Jeg sitter her og sender en tanke over til dere. Det er ikke lett å holde motet oppe når man føler seg nede.

Sender over en STOR klem og en liten ---

Glad i dere.:-)

GODKLEM

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/147335-gr%C3%A5t-med-meg/#findComment-940774
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...