Gå til innhold

et egoistisk ønske


Gjest ikke noe nick var ledigb

Anbefalte innlegg

Gjest ikke noe nick var ledigb

bvil at noen skal bry seg om meg. Vil at noen skal prate med meg være bekymret for meg.Vil at de på DPS'en skal tenke på meg som et menneske ikke bare en jente med en "lettvint diagnose" som man ikke trenger å bruke så mye tid på. Skulle ønske jeg slapp å ha dårlig samvittighet når jeg ringte dit fordi jeg føler at jeg bruker opp tiden deres. Klarer ikke å fortelle hva som plager meg.Jeg snakker meg bort. derfor blir det til at jeg ikke har noe problem. Hvorfor kan ikke noen bry seg om meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For at folk skal kunne bry seg, er det viktig å tørre å åpne seg opp. Uten å klare det, blir det veldig vanskelig for andre å "gjette" hva som er galt. Ta det steg for steg, du trenger ikke si alt med en gang,

Utenom det er jeg HELT sikker på at det er mange som bryr seg om deg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest zuuul

På det dps jeg er på sier de at de ikke bryr seg om diagnose. De bryr seg om alle. De bryr seg nok om deg og, bare du tørr snakke med dem, ikke vær redd for at du tar opp tid for det gjør du ikke. Det er ikke egoistisk, det er det minste du kunne forvente av dem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Saigon

De kan ikke begynne å bry seg før du forteller dem hva som plager deg og hva du føler problemet er.

Du må finne en person du kan tørre å stole på også åpne deg fult og helt for denne personen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...