Gå til innhold

Anbefalte innlegg

i morgen skal jeg begynne på en behandlings metode hos psykologen min. jeg skal ha en dobbel time og gruer meg som bare det. jeg har valgt dette selv og er veldig glad jeg har kommet langt nok til å tørre å starte, men i dag føler jeg meg så utrolig liten og redd.. kjæresten min skal være med å holdemeg i hånden, men føler at det blir som å møte mitt verste mareritt face to face.. gruer meg bare så fælt.. det var alt jeg ville si

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/147366-skremmende/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bugge1365380662

Kjære vaness! Akkurat når var det du skulle være der? Jeg skal til frisør i morgen og har god tid til å tenke varme tanker til nettopp deg.Jeg har alltid dobbelttimer,og det er veldig uttappende,men veldig bra.Skjønner at det er skremmende,men tenk på det som starten på noe som kan føre til en positiv forandring i livet ditt.Det rare med tøffe terapitimer for mitt vedkommende er at uansett hvor tøft det er,er det noe ved det som er godt også. Lykke til så masse.Og sørg for å ha noen hos deg etterpå også,hvis du trenger det.(Sliter selv med at det er tøft i terapien i forhold til overgrepsproblematikk for tiden.Tapper meg for all energi.) Vennlig hilsen bugge.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/147366-skremmende/#findComment-935665
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Kjære vaness! Akkurat når var det du skulle være der? Jeg skal til frisør i morgen og har god tid til å tenke varme tanker til nettopp deg.Jeg har alltid dobbelttimer,og det er veldig uttappende,men veldig bra.Skjønner at det er skremmende,men tenk på det som starten på noe som kan føre til en positiv forandring i livet ditt.Det rare med tøffe terapitimer for mitt vedkommende er at uansett hvor tøft det er,er det noe ved det som er godt også. Lykke til så masse.Og sørg for å ha noen hos deg etterpå også,hvis du trenger det.(Sliter selv med at det er tøft i terapien i forhold til overgrepsproblematikk for tiden.Tapper meg for all energi.) Vennlig hilsen bugge.

hei.. tusen takk for alle varme tanker.. prøvde å late som om jeg var kjempemodig tiden før jeg skulle dit. tenkte jeg var en av derdens modigste kvinner som skulle ut i krigen uten andre enn seg selv å støtte seg til, men sekundet jeg kom inn til psykologen ble jeg helt hvit i ansiktet og begynte å gråte..

likevel gikk det vel bra på et vis.. sov resten av dagen etterpå, var helt tappet for energi..

takk for alle varme tanker.. gi en lyd om jeg kan gjengjelde tjenesten

smil

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/147366-skremmende/#findComment-943971
Del på andre sider

Bugge1365380662

hei.. tusen takk for alle varme tanker.. prøvde å late som om jeg var kjempemodig tiden før jeg skulle dit. tenkte jeg var en av derdens modigste kvinner som skulle ut i krigen uten andre enn seg selv å støtte seg til, men sekundet jeg kom inn til psykologen ble jeg helt hvit i ansiktet og begynte å gråte..

likevel gikk det vel bra på et vis.. sov resten av dagen etterpå, var helt tappet for energi..

takk for alle varme tanker.. gi en lyd om jeg kan gjengjelde tjenesten

smil

Kjære deg! Ikke trenger du å late som om du var tøff,for det var du virkelig.Og at du begynte å gråte med en gang,høres så bra ut.Like godt å få hull på byllen med en gang.Nå står du virkelig på og i det,og all ære til deg for det.Det er myyye bedre at det skjer ting,enn at det står stille ,døde ord,uten reaksjoner.Lykke til neste gang også. Klem bugge.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/147366-skremmende/#findComment-943985
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...