Gå til innhold

Fordømte helligdag!

Anbefalte innlegg

Gjest Daisy
Skrevet

Jeg trenger melk og har lyst på cola og godteri. Men ikke så mye at jeg gidder å gå på bensinstasjon (myyye dyrere der også...)

Nå må jeg spise en ekkel boks med spaghetti a la capri og drikke vann til middag :P

Fortsetter under...

Gjest Curla
Skrevet

Tenk positivt:

Ta en spasertur til bensinstasjonen, da bruker du noen kalorier. Så kjøper du godterier for samme sum som du ville gjort på butikken. Det blir litt mindre, det blir ikke så mange kalorier. Så går du hjem igjen, da bruker du også noen kalorier.

Men du glemmer kanskje melka, da går du en tur til, bruker enda mere kalorier, men da kan du kjøpe mere godterier,......det er da tross alt helg!

Skrevet

Tenk positivt:

Ta en spasertur til bensinstasjonen, da bruker du noen kalorier. Så kjøper du godterier for samme sum som du ville gjort på butikken. Det blir litt mindre, det blir ikke så mange kalorier. Så går du hjem igjen, da bruker du også noen kalorier.

Men du glemmer kanskje melka, da går du en tur til, bruker enda mere kalorier, men da kan du kjøpe mere godterier,......det er da tross alt helg!

c",)

Gjest Daisy
Skrevet

Tenk positivt:

Høres smart ut, men frister ikke :o( Er lat i dag.

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche
Skrevet

Helt enig... et pes med desse dagene..Barnehagen er stengt, eksamen i morgen, får ikke lest....

Gjest Daisy
Skrevet

Helt enig... et pes med desse dagene..Barnehagen er stengt, eksamen i morgen, får ikke lest....

Leser til eksamen jeg også... min er ikke enda, da.

Lykke til i morgen.

Annonse

Skrevet

Ja, det er rart med disse helligdagene, vi bør jo få beskjed minst EN dag før den kommer, ikkesant?

Gjest Daisy
Skrevet

Ja, det er rart med disse helligdagene, vi bør jo få beskjed minst EN dag før den kommer, ikkesant?

:o)

Gjest Daisy
Skrevet

Joker da vel

Hvor er den? På Grunerløkka? Litt for langt å gå :P

Skrevet

Hvor er den? På Grunerløkka? Litt for langt å gå :P

Det er tre stykker her :o)

Gjest Daisy
Skrevet

Det er tre stykker her :o)

Og ingen akkurat her...

Har blitt bortskjemt med Rema rett utenfor døra, så nå gidder jeg ikke gå bort på Grunerløkka.

Skrevet

Og ingen akkurat her...

Har blitt bortskjemt med Rema rett utenfor døra, så nå gidder jeg ikke gå bort på Grunerløkka.

Jeg skjønner deg godt jeg. Jeg har ikke tenkt meg ut av huset i dag. Det er kaldt og blåser. BRRRRRRR

Annonse

Gjest Daisy
Skrevet

Jeg skjønner deg godt jeg. Jeg har ikke tenkt meg ut av huset i dag. Det er kaldt og blåser. BRRRRRRR

Ja, SER varmt ut, men det var jammen ikke deilig å stå på balkongen å røyke...

Skrevet

Ja, SER varmt ut, men det var jammen ikke deilig å stå på balkongen å røyke...

Jeg har til og med drukket kaffe på verandaen klokka 10 i dag. Midt i sola og vindstille på den siden. Etter det har jeg bare vært inne og det har jeg tenkt å forbli.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg gadd heller ikke, men jeg fikk overtalt typen:-)

Han steker dessuten kotelett til meg, med nypoteter og fersk kål til! mmmm!

Øl skal vi ha etter på også!

*Bortskjemt og coladrikkende* ;-)

Gjest Daisy
Skrevet

Jeg gadd heller ikke, men jeg fikk overtalt typen:-)

Han steker dessuten kotelett til meg, med nypoteter og fersk kål til! mmmm!

Øl skal vi ha etter på også!

*Bortskjemt og coladrikkende* ;-)

*SUPERSNUFS* Har ingen type jeg kan sende lenger :P

laguna1365380434
Skrevet

*SUPERSNUFS* Har ingen type jeg kan sende lenger :P

Huffda! Innimellom er de jo greie å ha for hånde..;)

Gjest Daisy
Skrevet

Huffda! Innimellom er de jo greie å ha for hånde..;)

Det hender det, ja.

Gjest poerca
Skrevet

Du...nå tror jeg du bør tenke deg litt om, som driver og legger inn totalt uinteressante og meningsløse tråder.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...