Gjest Daisy Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/05/20/398536.html !!! I Oslo!? Hadde jeg ikke visst bedre, ville jeg tro Dagbladet tullet... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Jeg var på danskebåten i går og det blåste 35m/sek på Skagerak. Det gikk opp og ned ja. Var bare meg og personale som ikke var syke omtrent. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laguna1365380434 Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Wow! Det var saker! Visste ikke at det var duket for slikt her! Må ha vært utrivelig for de innvolverte. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mor i juni Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 *kikker ut av vinduet* Jøss, for en stygg, svart sky da! Hadde vært stilig og sett mens tornadoen var i aksjon..! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daisy Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 *kikker ut av vinduet* Jøss, for en stygg, svart sky da! Hadde vært stilig og sett mens tornadoen var i aksjon..! Var jammen godt jeg ikke gadd å gå til bensinstasjonen, tenk om jeg hadde blitt tatt av vinden ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mor i juni Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Var jammen godt jeg ikke gadd å gå til bensinstasjonen, tenk om jeg hadde blitt tatt av vinden ;o) ...og fløyet hit opp til meg! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daisy Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 ...og fløyet hit opp til meg! :-) Har du noe god mat å tilby, flyr jeg gjerne. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 har sett sånn i oslo før. På en badestrand. Håndklær, vesker, lommebøker, bager svevde HØYT oppi himmelen. Gud vet (!) hvor det landet. Jeg hold godt fast i ungen min iallfall, så ikke han skulle forsvinne opp i det blå... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daisy Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 har sett sånn i oslo før. På en badestrand. Håndklær, vesker, lommebøker, bager svevde HØYT oppi himmelen. Gud vet (!) hvor det landet. Jeg hold godt fast i ungen min iallfall, så ikke han skulle forsvinne opp i det blå... Ekkelt... trodde ikke sånt forekom her til lands... ikke i oslo hvertfall. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Ekkelt... trodde ikke sånt forekom her til lands... ikke i oslo hvertfall. kom plutselig, i pent vær og solskinn. Men var igrunnen drita gøy å se på, helt surrealistisk... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.