BettyBlue Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Har tenkt å kjøpe Brun-uten-sol krem til kroppen, men for mange år siden brukte jeg det iblant, men alle luktet så vondt. Dette var både rett etter påføring, og i 2-3 dager etterpå, selv om jeg dusjet osv. Er det noen som kan anbefale en slik krem som ikke lukter slik? Den karakteristiske brun-uten-sol-lukten! Noen som har prøvd Dior sin? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 For det første har selvbruningskremer fått svært mye bedre kvalitet de siste åra. Men jeg sitter her med en test fra det siste [Mag] Best i test er en som heter Sisley Sans Soleil nr.1, men den er svinedyr, 555 kr. Nr 2 i testen er Piz Buin Self Tan Foam, den koster 139, og om lukta står det: "Duften var behagelig" som kommentar fra en test-person, og "Duften var litt rar, men ikke ubehagelig" fra den andre test-personen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jippiii Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Jeg sverger til FakeIt fra BodyShop. Fin farge og ingen ubehagelig lukt som jeg har lagt merke til. tror den koster 169 kr. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cecily Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Jeg sverger til FakeIt fra BodyShop. Fin farge og ingen ubehagelig lukt som jeg har lagt merke til. tror den koster 169 kr. Men smitter fargen av? Aldri prøvd slik, har et par brylluper i sommer, inkludert mitt eget. Tenkte jeg skulle være fin og brun. Hvor lenge varer fargen og når bør jeg smøre den på? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest papirtiger Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Jeg sverger til FakeIt fra BodyShop. Fin farge og ingen ubehagelig lukt som jeg har lagt merke til. tror den koster 169 kr. Enig! Piz Buin er det aller verste. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tjohooo Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 St.Tropez eller Fake Bake. Ny type selvbrunere. Anbefales, selv om de er firedobbelt så dyre som vanlige. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cecily Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 St.Tropez eller Fake Bake. Ny type selvbrunere. Anbefales, selv om de er firedobbelt så dyre som vanlige. Har aldri prøvd selvbruningskrem. Blir fargen naturlig i forhold til mitt eget pigment, eller ser det kun falsk ut? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.