Gjest Utbrentjente Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Noen som har opplevd propper i ørene i forbindelse med angst og svimmelhet? (svimmelheten kan også komme av stive nakkemuskler...). Har hatt slike propper i ørene i mange dager og de går ikke bort uansett hva jeg gjør. Blir ekstra svimmel og føler trykk i hodet av den grunn. Noen som har noe råd????? Går på efexor depot (75 mg), gjort i snart 5 uker, kan det ha noe med det å gjøre? Hatt trykk i hodet og svimmelheten har vært der nesten konstant i 5 mnd så det kommer ikke av medisinen men disse proppene i ørene har jeg ikke hatt så mye før. Blir som sagt ekstra svimmel og føler ekstra trykk i hodet med dette. Håper noen har noen råd som kan hjelpe meg. Har bare delvis virkning av efexor enda. Kan fremdeles få en del uforståelig uro og angstfølelse (selv om ikke så ofte som før), er det litt tidlig å si om efexoren har virkning? Noen med gode erfaringer? Har moderat angst og depresjon pga stress (ikke opplevd traumatiske hendelser og aldri vært plaget med dette før)så håper jeg ikke må gå på denne medisinen så lenge og at jeg ikke må ha høyere dose... Noen erfaringer??? utbrent jente 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/147424-propper-i-%C3%B8rene-og-svimmelhet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
linth Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Hei hei! Dette er akkurat d samme som jeg har slitt med i snart 2 år.Jeg går til manuell tarapi og fysioterapaut. Det kommer fra nakken sier de bestemmt. D skal hjelpe med styrke trening.Kontakt fysioterapeut, de vil nok finne ut hvorfor...Ganske typisk å få slike plager når man har angst og depresjon. Det setter seg i kroppen. Håper du får hjelp!!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/147424-propper-i-%C3%B8rene-og-svimmelhet/#findComment-939414 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Utbrentjente Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Hei hei! Dette er akkurat d samme som jeg har slitt med i snart 2 år.Jeg går til manuell tarapi og fysioterapaut. Det kommer fra nakken sier de bestemmt. D skal hjelpe med styrke trening.Kontakt fysioterapeut, de vil nok finne ut hvorfor...Ganske typisk å få slike plager når man har angst og depresjon. Det setter seg i kroppen. Håper du får hjelp!!!! Takk for svaret. Har vært og er fortsatt veldig stiv i nakken og skuldrene. Har prøvd en del for det men har vært svært anspent de siste månedene (møtt veggen) så har vel ikke hjulpet. Men nå prøver jeg yoga og nakkeøvelser nesten hver dag + at jeg ikke føler at jeg er så anspent lengre. Men det tar vel litt tid før kroppen kjenner den endringen.... Skal også prøve øreskylling (hjemme) for å få ut evt ørevoks. Vet ikke om disse proppene i ørene påvirker svimmelheten men føler meg ekstra svimmel når jeg er tett i ørene... Håper det blir bedre for oss begge snart 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/147424-propper-i-%C3%B8rene-og-svimmelhet/#findComment-939556 Del på andre sider Flere delingsvalg…
linth Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Takk for svaret. Har vært og er fortsatt veldig stiv i nakken og skuldrene. Har prøvd en del for det men har vært svært anspent de siste månedene (møtt veggen) så har vel ikke hjulpet. Men nå prøver jeg yoga og nakkeøvelser nesten hver dag + at jeg ikke føler at jeg er så anspent lengre. Men det tar vel litt tid før kroppen kjenner den endringen.... Skal også prøve øreskylling (hjemme) for å få ut evt ørevoks. Vet ikke om disse proppene i ørene påvirker svimmelheten men føler meg ekstra svimmel når jeg er tett i ørene... Håper det blir bedre for oss begge snart Hei! Ja vi får håpe d går bra!! D tar nok en stund før d roer seg, når jeg har propper/luft i ørene blir jeg ekstra plaget med svimmelhet. Bra at du driver med yoga, d er en kunst å slappe av som vi som har møtt veggen sliter ekstra hardt med.Lykke til!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/147424-propper-i-%C3%B8rene-og-svimmelhet/#findComment-940171 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.