Gå til innhold

Hvor blir det av sommeren?

Anbefalte innlegg

Gjest sommersavn
Skrevet

Det er kaldt!!! Sola skinner, men lufta er jammen skarp! 7. - 9. mai var det knallvær, men var det alt vi får av sommer eller? begynner å bli lei av tjukke gensere og bukser. Vil prøve ut sommergarderoben! Hvordan er været dere er? Er i Oslo og bruker hansker ennå.

Gjest aserbad
Skrevet

Ehh.. det er faktisk BARE 21 mai, og faktisk vår. Litt dårlig tålmodighet kanskje?

Gjest papirtiger
Skrevet

Ehh.. det er faktisk BARE 21 mai, og faktisk vår. Litt dårlig tålmodighet kanskje?

Og hansker?? Er jo i hvert fall 15 grader i Oslo hver dag nå. Har vært kjempevarmt i flere uker.

laguna1365380434
Skrevet

Hm?! Jeg bor i Oslo og har flekket bleke shortslegger lenge jeg! Det har jo vært kjempevær!

Riktig nok litt gråkaldt fra 17 mai og ut, men hansker og tykk genser?

Jeg skal ut i T-skjorte jeg i hvertfall!

Men..Håper temperaturen stiger igjen snart jeg og! God sommer!

:-)

Skrevet

Kom til Volda så får du snø også:)

Skrevet

Bor også i oslo-området.

Men vi har da hatt mye fint vær, ikke bare 7-9 mai.

Lenge siden jeg la bort hanskene/vantene mine.

Det er faktisk ganske så deilig ute i solen nå. Solen varmer godt, men det blåser litt surt.

Men det er vel gjerne slik, det fine været husker man knapt, dårlig vær ligger på minnet lenge.

Gjest Big Mac
Skrevet

Ser damene under sitter i le i solveggen på terrassen og lurer på hva du snakker om.

Da vil jeg bare anbefale laguna, papirtigeren etc, å ta seg en tur ut. Det er kaldt. Hadde vi hatt slik sol i en vanlig mai, hadde temperaturen vært 23-25 grader. Nå sier dagbladet 6 grader, mens blindern sier 10. Legger du til at det blåser godt også, så skal det noe til å kalle det varmt...

Selv fjortisene har funnet fram genser og jakke. (Og da snakker vi om de som går i kortermet hele vinteren.)

Skrevet

Her i gokk har vi omtrent det samme været som du har. Sol, ca 10 grader, men iskald vind. Var nettopp ute en tur, og det var skikkelig kaldt! Her blir det vel ikke sommer på en god stund enda, er jeg redd.

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche
Skrevet

Her har det snødd i natt... I dag var det mange som la om til vinterdekk igjen...DEN 21.MAI!!!

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche
Skrevet

Kom til Volda så får du snø også:)

Er du fra Volda også Mistera? her er jeg også. Drittvær...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...