Gå til innhold

Trist dag


Gjest diary

Anbefalte innlegg

Gjest diary

Det sludder ute, kalenderen viser 9 dager til Juni. Jeg får ikke kroppen og hodet til å fungere i dag, føler jeg bare vil sove og sove.Dette været var jeg så dårlig forberedt på, vinteren var så tøff å komme igjennom, særlig da fra Februar og utover. Jeg har bestandig null igjen av energi og livslyst på den tida og føler meg tappet for krefter. Nå bare datt jeg sammen av å se sludden som lavet ned....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hershel1365380410

Usj. Sjønner godt at du er trist i dag. Det er ikke meningen at det skal begynne å snø nå. Ikke er det meningen at det skal være kaldt heller. Nemlig. For det skal være varmt fra nå av. Varmt slik at vi kan få tint opp kroppene våre etter den lange vinteren. Vi vil ha sol, varm luft og varmt vann til å bade i. Jess! Men dessverre er det ikke slik i dag. Kan du ikke leie deg en fin film, kjøpe deg litt godteri, lage deg en varm kopp kakao med krem og tulle deg inn i et teppe? Det tror jeg hjelper! Finn en hyggelig film som kan varme hjerteroten litt. Kanskje har du en venn eller to som du kan invitere til kos? På slike dager skriker ihvertfall kroppen min etter noe godt å spise. Det er lov til å kose seg litt inne når ikke uteværet byr på kos!

Noen ganger når det er drittvær ute, kan det også hjelpe å ta litt solarium. Kjenne den gode varmen bre seg som et teppe rundt kroppen. Mmmmm. Naturligvis hadde det vært best om det var ekte sol ute, men man tager hva man haver, ikke sant?

Håper du føler deg bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest diary

Usj. Sjønner godt at du er trist i dag. Det er ikke meningen at det skal begynne å snø nå. Ikke er det meningen at det skal være kaldt heller. Nemlig. For det skal være varmt fra nå av. Varmt slik at vi kan få tint opp kroppene våre etter den lange vinteren. Vi vil ha sol, varm luft og varmt vann til å bade i. Jess! Men dessverre er det ikke slik i dag. Kan du ikke leie deg en fin film, kjøpe deg litt godteri, lage deg en varm kopp kakao med krem og tulle deg inn i et teppe? Det tror jeg hjelper! Finn en hyggelig film som kan varme hjerteroten litt. Kanskje har du en venn eller to som du kan invitere til kos? På slike dager skriker ihvertfall kroppen min etter noe godt å spise. Det er lov til å kose seg litt inne når ikke uteværet byr på kos!

Noen ganger når det er drittvær ute, kan det også hjelpe å ta litt solarium. Kjenne den gode varmen bre seg som et teppe rundt kroppen. Mmmmm. Naturligvis hadde det vært best om det var ekte sol ute, men man tager hva man haver, ikke sant?

Håper du føler deg bedre!

Tusen takk kjære medmenneske, for dine ord! Jeg har sovet litt, nå hagler det ute og jeg skal sitte meg ned med litt lesestoff. Først skal jeg lage meg litt eggerøre sammen med litt røkelaks, det er så deilig.

Det du skrev var så fint å lese!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...