Gå til innhold

Hva feiler det dette mennsket NHD


Mistera

Anbefalte innlegg

http://forum.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2126750

Dette mennesket sliter på psyken min noe voldsomt, og det som var en trygg plass for ytringer har blitt et sårt sted å være!

Hva feiler det slike mennesker, hvor i kategorien bør desse plassers?

Ikke nok med at webbis NEKTER å fjerne dette kreket fra DOL, men vedkommende lager kvalme for personer som hvirkelig sliter og det med alt fra barnløshet til psykiske problemer... som i seg selv er nok...

Er det en psykopat dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En ekte kvervulant, og da til de grader. Ignorer h*n, letteste det. Så lenge folk hisser seg opp over det h*n sier så vil vedkommende fortsette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ekte kvervulant, og da til de grader. Ignorer h*n, letteste det. Så lenge folk hisser seg opp over det h*n sier så vil vedkommende fortsette.

H*n går faktisk til åtak på det som er sårest her i livet, for store deler av DOL...

Han sier at psykiske problemer ikke er reelle, han sier at masse om barnløshet som er ganske så sårt for de som opplever dette!

En person MÅ være syk i hodet om man kan spille på andre mennekers følelser på den måten, og det som gjør det i RL ( som jeg kjenner) er de værste psykopater!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

H*n går faktisk til åtak på det som er sårest her i livet, for store deler av DOL...

Han sier at psykiske problemer ikke er reelle, han sier at masse om barnløshet som er ganske så sårt for de som opplever dette!

En person MÅ være syk i hodet om man kan spille på andre mennekers følelser på den måten, og det som gjør det i RL ( som jeg kjenner) er de værste psykopater!

"h*n går faktisk til åtak på det som er sårest her i livet, for store deler av DOL...

Han sier at psykiske problemer ikke er reelle, han sier at masse om barnløshet som er ganske så sårt for de som opplever dette!

En person MÅ være syk i hodet om man kan spille på andre mennekers følelser på den måten, og det som gjør det i RL ( som jeg kjenner) er de værste psykopater!"

Har lest en del av det h*n har skrevet. Dere må ikke svar vedkommende, det er som å kaste ved på bålet. Kanskje h*n har et 'behov' for å tråkke ned andre for å virke så mye 'bedre' selv. Ikke vet jeg. Klart det er sårende å høre det h*n sier. Ikke ta dere nær av det, hjelp til selvhjelp blir det på en måte.

Hadde vært flott å få h*n kasta ut herfra uansett grunn til oppførselen. (kanskje han prøver på motsatt psykologi?)

Lykke til videre, i dag skal jeg ut og ha et liv for en gang skyld.

God helg Mistera

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

"h*n går faktisk til åtak på det som er sårest her i livet, for store deler av DOL...

Han sier at psykiske problemer ikke er reelle, han sier at masse om barnløshet som er ganske så sårt for de som opplever dette!

En person MÅ være syk i hodet om man kan spille på andre mennekers følelser på den måten, og det som gjør det i RL ( som jeg kjenner) er de værste psykopater!"

Har lest en del av det h*n har skrevet. Dere må ikke svar vedkommende, det er som å kaste ved på bålet. Kanskje h*n har et 'behov' for å tråkke ned andre for å virke så mye 'bedre' selv. Ikke vet jeg. Klart det er sårende å høre det h*n sier. Ikke ta dere nær av det, hjelp til selvhjelp blir det på en måte.

Hadde vært flott å få h*n kasta ut herfra uansett grunn til oppførselen. (kanskje han prøver på motsatt psykologi?)

Lykke til videre, i dag skal jeg ut og ha et liv for en gang skyld.

God helg Mistera

H*n er nok bare en kranglefant og provokatør.

Jo mer dere hyler til webmaster om sletting, dess mer blir h*n oppmuntret og belønnet.

Behandlingsforslag: Ingen oppmerksomhet og total taushet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"h*n går faktisk til åtak på det som er sårest her i livet, for store deler av DOL...

Han sier at psykiske problemer ikke er reelle, han sier at masse om barnløshet som er ganske så sårt for de som opplever dette!

En person MÅ være syk i hodet om man kan spille på andre mennekers følelser på den måten, og det som gjør det i RL ( som jeg kjenner) er de værste psykopater!"

Har lest en del av det h*n har skrevet. Dere må ikke svar vedkommende, det er som å kaste ved på bålet. Kanskje h*n har et 'behov' for å tråkke ned andre for å virke så mye 'bedre' selv. Ikke vet jeg. Klart det er sårende å høre det h*n sier. Ikke ta dere nær av det, hjelp til selvhjelp blir det på en måte.

Hadde vært flott å få h*n kasta ut herfra uansett grunn til oppførselen. (kanskje han prøver på motsatt psykologi?)

Lykke til videre, i dag skal jeg ut og ha et liv for en gang skyld.

God helg Mistera

Sorry men han går til åtak på alt som er sårt for meg! Og jeg sitter her nå med følelser jeg ikke har hatt på lenge!

Nemlig selvmordstanker!

Derfor har jeg bestemt meg for at jeg slutter på dol!

JEG orker det ikke mer, en plass som har vært mitt sted for fortvilelse og moro skal bli til et sted der sårene rives opp på en slik måte at man ikke vil leve mere... og dette da bare pga en persons ignoranse og selvelsende idioti!

VET at jeg ikke skal la meg provosere, men jeg gjør det!

Derfor etter 6 år, sier jeg farvell til de som har støttet og vært med meg har på DOL!

For dette ble for sterk kost for meg, og siden webbis ikke er intressert i å kaste ut vedkommende som ødelegger såååå mye for såååå mange her inne... så orker jeg det ikke mere!

Takk for meg, og er gla i alle de som oppfører seg ok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

H*n er nok bare en kranglefant og provokatør.

Jo mer dere hyler til webmaster om sletting, dess mer blir h*n oppmuntret og belønnet.

Behandlingsforslag: Ingen oppmerksomhet og total taushet.

Som fagperson så vet du at det ikke er lett å ikke ta dette til seg, iallefall om man har historier som fortsatt er som åpne sår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest et tips

Som fagperson så vet du at det ikke er lett å ikke ta dette til seg, iallefall om man har historier som fortsatt er som åpne sår!

Ikke slutt på DOL, bare pga ham. Han er ikke verdt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MsB - http://p216.ezboard.com/bbipolarnorge

Du kan ikke slutte på grunn av en slik gjøk, kan du skjønne. Ser ut til at innlegget/innleggene hans er sletta nå.

Sånne som han er en patetisk stakkar som bruker tilværelsen til å sitte på nettet og provosere folk. Og så sitter han sikkert der og føler seg bedre når han får svar slik at han blir "bekrefta".

Alle her inne vet hva som er reellt og ikke og hva en liten patetisk spirrevipp har å meddele er lite interessant.

Som de andre sier, ikke åpne innlegg fra sånne som han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Vi har ingen reelle muligheter til å fjerne kverulanter permanent - det eneste vi kan gjøre er å slette innlegg som det innkommer berettigede klager på eller som vi selv oppdager når vi tar stikkprøver.

Løsningen for din del må være å overse kverulanten og ikke gi vedkommende gleden av å ødelegge for deg,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bugge1365380662

Sorry men han går til åtak på alt som er sårt for meg! Og jeg sitter her nå med følelser jeg ikke har hatt på lenge!

Nemlig selvmordstanker!

Derfor har jeg bestemt meg for at jeg slutter på dol!

JEG orker det ikke mer, en plass som har vært mitt sted for fortvilelse og moro skal bli til et sted der sårene rives opp på en slik måte at man ikke vil leve mere... og dette da bare pga en persons ignoranse og selvelsende idioti!

VET at jeg ikke skal la meg provosere, men jeg gjør det!

Derfor etter 6 år, sier jeg farvell til de som har støttet og vært med meg har på DOL!

For dette ble for sterk kost for meg, og siden webbis ikke er intressert i å kaste ut vedkommende som ødelegger såååå mye for såååå mange her inne... så orker jeg det ikke mere!

Takk for meg, og er gla i alle de som oppfører seg ok...

Kjære Mistera! Når ting får roet seg litt,kan du ikke vurdere om du kanskje kan møte oss som er på dette forumet her,og ev.ett eller to til.Så kan du holde deg borte fra de forumene hvor denne idioten er.Han er jo ikke over alt,eller hva?Kanskje trenger du nettopp nå å få sortert og øst ut til oss på psykiatri mer enn noen sinne.Bruk oss,kast ham/henne.Klem fra bugge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry men han går til åtak på alt som er sårt for meg! Og jeg sitter her nå med følelser jeg ikke har hatt på lenge!

Nemlig selvmordstanker!

Derfor har jeg bestemt meg for at jeg slutter på dol!

JEG orker det ikke mer, en plass som har vært mitt sted for fortvilelse og moro skal bli til et sted der sårene rives opp på en slik måte at man ikke vil leve mere... og dette da bare pga en persons ignoranse og selvelsende idioti!

VET at jeg ikke skal la meg provosere, men jeg gjør det!

Derfor etter 6 år, sier jeg farvell til de som har støttet og vært med meg har på DOL!

For dette ble for sterk kost for meg, og siden webbis ikke er intressert i å kaste ut vedkommende som ødelegger såååå mye for såååå mange her inne... så orker jeg det ikke mere!

Takk for meg, og er gla i alle de som oppfører seg ok...

Hei, (takk for sist i den lange tråden her en gang)

Ikke bry deg om vedkommende som såret deg, h*n har ingeting med ditt "virkelige" deg eller ditt liv å gjøre, så du trenger ikke få selvmordstanker.

Håper det går bedre snart.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tjohooo

Sorry men han går til åtak på alt som er sårt for meg! Og jeg sitter her nå med følelser jeg ikke har hatt på lenge!

Nemlig selvmordstanker!

Derfor har jeg bestemt meg for at jeg slutter på dol!

JEG orker det ikke mer, en plass som har vært mitt sted for fortvilelse og moro skal bli til et sted der sårene rives opp på en slik måte at man ikke vil leve mere... og dette da bare pga en persons ignoranse og selvelsende idioti!

VET at jeg ikke skal la meg provosere, men jeg gjør det!

Derfor etter 6 år, sier jeg farvell til de som har støttet og vært med meg har på DOL!

For dette ble for sterk kost for meg, og siden webbis ikke er intressert i å kaste ut vedkommende som ødelegger såååå mye for såååå mange her inne... så orker jeg det ikke mere!

Takk for meg, og er gla i alle de som oppfører seg ok...

Les innlegg kun fra folk du "kjenner". Slike folk finnes det jo mange av i verden, hvor deprimerende det enn er. Vi kan ikke la oss knekke av dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry men han går til åtak på alt som er sårt for meg! Og jeg sitter her nå med følelser jeg ikke har hatt på lenge!

Nemlig selvmordstanker!

Derfor har jeg bestemt meg for at jeg slutter på dol!

JEG orker det ikke mer, en plass som har vært mitt sted for fortvilelse og moro skal bli til et sted der sårene rives opp på en slik måte at man ikke vil leve mere... og dette da bare pga en persons ignoranse og selvelsende idioti!

VET at jeg ikke skal la meg provosere, men jeg gjør det!

Derfor etter 6 år, sier jeg farvell til de som har støttet og vært med meg har på DOL!

For dette ble for sterk kost for meg, og siden webbis ikke er intressert i å kaste ut vedkommende som ødelegger såååå mye for såååå mange her inne... så orker jeg det ikke mere!

Takk for meg, og er gla i alle de som oppfører seg ok...

Uansett hva du velger å gjøre med dol, så ønsker jeg deg alt godt i verden! Og vær så snill, ikke ta livet av deg!!!!

Stå på, kjemp, jeg vet at det er vanskelig, tro meg. Er midt oppi det selv, helt uforskyldt! Ikke gi opp, vær så snill. Vi trenger flere som deg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...