Gå til innhold

Takk for meg!

Mistera

Anbefalte innlegg

Hei alle!

Ville bare takke for meg og for de 6 årene jeg har fått sagt mitt!

Det har nå kommet så langt at jeg ikke orker gå inn hit mere!

Dette har nå etter 6 år blitt til et vondt sted der jeg ikke ønsker å være!

Så til dere som har støttet meg i desse årene og gitt av dem selv med diskusjoner som har vært sakelige selv om vi har vært uenige har gjort livet mitt til noe bedre...og jeg har lært mye!

Men pr idag, orker jeg ikke mere....

*en gråtkvalt klem til nesten alle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

5

• Pappa Bjørn

4

• mariaflyfly

4

• shandy

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Rusle

Ikke dra herfra! Ta deg heller en pause og kom tilbake når du har lyst.

Slike skapninger som larve etc. vil alltids finnes. De mener ikke noe ondt tror jeg, men de har ikke evnen til å tenke lengre enn til sin egen nese. Det er jo igrunnen synd på dem, men det vet de ikke selv ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest memyself

Kjære deg, ikke tenk mer på idiotene her inne, de er virkelig ikke verdt det. De får virkeligheten i trynet en dag de også, garantert. Og da har de ikke en skit å stille opp med fordi de aldri har opplevd motgang før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest malun

Kjære deg, ta heller en pause og kom tilbake igjen! Du vet at det er mange nyttige og morsomme mennesker innom her, også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta deg en laaaaaaaang og god ferie.

Og velkommen tilbake når du savner oss litt snillere (håper virkelig jeg regnes blant de litt snille).

*klem*

c",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei Mistera,skjønner deg godt.

Da jeg var her første gang i 2001,var det ikke så mye dritt her.Hadde noen års pause og kom tilbake nå i januar.

Blir sjokka over hvordan det har blitt her!:o(

Håper du kommer tilbake senere da.Takker for følget:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mistera,

Det vil være *MEGET* synd hvis du trekker deg fra DOL. Jeg håper virkelig du blir.

Gi blanke f*en i disse drittsekkene som plager deg - de er ikke verdt 5 potter piss, og ikke la dem få bestemme hvor om du skal være på DOL.

Som sagt - håper du blir.

Alt godt,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest togli

Kjære Mistera, ikke forsvinn herfra! Jeg har ikke fått helt med meg hva som er grunnen til at du vil bort, men skjønner at det er en eller annen person som plager deg... Jeg vil at du skal bli!

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappa Bjørn

Faen ta!!! Dødskjipt om du blir borte. Er det noen vi kan banke opp for deg? En av de få som har vært her like lenge som meg, så blir du borte også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikkje gå for godt, da. Ta heller ein lang god *ferie* fra DOL og kom tilbake med nye krefter... Det går opp og ned her, veit du. Hmmm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest god helg

Hei Mistera,

Det vil være *MEGET* synd hvis du trekker deg fra DOL. Jeg håper virkelig du blir.

Gi blanke f*en i disse drittsekkene som plager deg - de er ikke verdt 5 potter piss, og ikke la dem få bestemme hvor om du skal være på DOL.

Som sagt - håper du blir.

Alt godt,

Trodde du mente misteras innlegg ikke var verdt det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde du mente misteras innlegg ikke var verdt det..

Mistera og jeg har våre forskjeller, men det er ingen grunn til at vi skal være uvenner av den grunn, og Mistera vet nok at hvis hun virkelig ble angrepet ville jeg selvsagt forsvare henne.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sandex

Huff da...

Jeg vet ikke hvorfor du skal dra, men det må jo være noe spesielt som gjør til det da..

Her er jo mange hyggelige her inne også da, så hvis du vil komme tilbake, så er det kjempeflott!!!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...