Gå til innhold

Jeg faller...


Gjest anouschka78

Anbefalte innlegg

Gjest anouschka78

Jeg har holdt meg borte herifra en stund. Begynte på lamictal og har følt meg super i et par mnd. Men den siste uken har jeg falt gradvis og snikende. Ser for meg sumpen jeg nok en gang skal ned i. Hadde ønsket det snart ble borte. Har sluttet hos min psykiater pga. den gode virkningen på lamictal. Føler meg virkelig på tynn is nå.. Hvilken dose er forresten mest vanlig på lamictal. Tror min er unormalt lav.

Uff, håper ennå det er mulig å bli bra selv om jeg bare husker depresjoner tilbake til barndommen.Unnskyld for min negativisme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Du har ikke mulighet for å få tilbake din psykiater?

Selv om man fungerer godt på medisiner tror jeg det er viktig å få oppfølging av psyk.

Ring h*n du:) Om h*n ikke har time, kan du be fastlegen din om ny henvisning til evnt. en annen psyk.

Lykke til!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...