Gjest lady luzi Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Noen ganger hører jeg telefonen ringe eller alarmen ringe, uten at den gjør det. Når jeg ligger i soverommet og lukker øynene kommer mange folk og slår meg, en annen gang kom en varulv og visket meg i øret og spiste på øret mitt. Jeg kunne ikke oppholde meg i rommet, for det skjedde for mye der. Luften, skyggene og lysene og rundingene ble for intense. Andre ganger har jeg faktisk sett syner uten å lukke øynene, men det er ikke det jeg snakker om nå. Rommet påvirker tankene mine slik at jeg bare må forlate rommet. Tankene mine blir stjelt., hodet blir helt tomt, andre ganger settes mange rare tanker inn i hodet. Jeg sitter da i stolen på stua og ser på tv, for der påvirkes ikke tankene mine... gjør aldri husarbeid, lager aldri mat. Har et gjøremål om dagen og det er å gå ut å kjøpe noe å spise, så går jeg hjem igjen. Jeg slår av telefonen så jeg slipper snakke med noen.Det jeg lurer på er hva som skjer på rommet mitt... Det var verst på rommet mitt på dps, det skjedde for mye, så jeg har tatt meg lang perm for å slippe å sove der. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/147485-hva-er-dette/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.