Gjest Daisy Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=227509 Trodde ikke jeg skulle få øl eller brus i hele sommer, jeg. Vel, fryktet da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dory Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Hurra! Jeg fikk skikkelig panikk i dag, da det var tomt for pepsi max på en butikk. Trasket langt og lenge for å få tak i. Men nå trenger jeg ikke være redd for det:) Jippi. Håper snart avis streiken er over og.. Savner vg og dagbladet på lørdag... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daisy Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Hurra! Jeg fikk skikkelig panikk i dag, da det var tomt for pepsi max på en butikk. Trasket langt og lenge for å få tak i. Men nå trenger jeg ikke være redd for det:) Jippi. Håper snart avis streiken er over og.. Savner vg og dagbladet på lørdag... Jeg savner også lørdagsavisen. Sitter og leser reklame til frokosten nå, litt trist. Mye annet jeg savner også... butikkene er jo skrapa! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dory Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Jeg savner også lørdagsavisen. Sitter og leser reklame til frokosten nå, litt trist. Mye annet jeg savner også... butikkene er jo skrapa! Ja... Jeg bor heldigvis ikke langt fra verken Mega eller Obs, så jeg er ganske heldig der:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
darma Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Kunne ikke by meg mindre enn om øl og brus forsvinner... Verre for de med små barn som må lete etter bleier.. ost, barnemat, øl etc trenger man strengt tatt IKKE. Synes folk til tider er hysterisk, men sånn er det vel å leve i et overflodssamfunn.. dagens moral fra meg!! ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest thetraveller Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Hehe... jeg har ikke en gang merket noe til den 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dickov Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Hehe... jeg har ikke en gang merket noe til den Ikke jeg heller, kløpte 100 paller øl fra Sverige, så vi berger i kveld. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Kunne ikke by meg mindre enn om øl og brus forsvinner... Verre for de med små barn som må lete etter bleier.. ost, barnemat, øl etc trenger man strengt tatt IKKE. Synes folk til tider er hysterisk, men sånn er det vel å leve i et overflodssamfunn.. dagens moral fra meg!! ;-) Enig. Jeg har så langt ikke savnet noe som helst selv om jeg har 2 unger. Den ene bruker nattbleie den andre er bleiefri så det er ikke mye vi trenger. Har ikke hamstret noe som helst, har kun kjøpt et par pakker dopapir ekstra. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Kunne ikke by meg mindre enn om øl og brus forsvinner... Verre for de med små barn som må lete etter bleier.. ost, barnemat, øl etc trenger man strengt tatt IKKE. Synes folk til tider er hysterisk, men sånn er det vel å leve i et overflodssamfunn.. dagens moral fra meg!! ;-) Enig med deg! :-) Ikke hamstret jeg drikkevarer under priskrigen på øl, og ikke hamstret jeg når bryggeristreiken startet! Jeg kjøpte en 1,5 liters flaske med solbærsaft, og et par flasker brus og en six-pack øl. Det holder heldigvis lenge hjemme hos oss! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.