Gjest Ivri Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Jeg har et spesielt studie som jeg har virkelig lyst å begynne på, men jeg mangler endel poeng. Har tatt opp igjen de fagene jeg kan gjøre det bedre på, men fortsatt har jeg litt igjen. Noen tips på hvordan jeg kan sanke poeng? Jeg mangler ca 15 stk.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daisy Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Gå i militæret, ta et eller annet på Blinderen... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ivri Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Gå i militæret, ta et eller annet på Blinderen... Militæret er uaktuelt siden jeg aldri ville klart opptakskrava (har en skade). Hva er Blinderen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cecily Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Militæret er uaktuelt siden jeg aldri ville klart opptakskrava (har en skade). Hva er Blinderen? UiO 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ivri Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Gå i militæret, ta et eller annet på Blinderen... Viss jeg har 50 poeng fra videregående, og tar et studium på høyskole som tilsvarer 60 poeng pr år, da har jeg tilsammen 110 poeng og kan komme inn på alt? Synst det hørtes litt for lett ut.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 UiO Når du har studiekompetanse så kan du jo melde deg opp som privatist i en eller annen modu. 5 vekttall i historie, norsk, engelsk.. osv. Ikke noe problem. UiB, NTNU og HVO tilbyr slikt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest undrar Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 I USA får de poeng for å delta på fritidsaktivteter og sånn, er det slik i norge også? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 I USA får de poeng for å delta på fritidsaktivteter og sånn, er det slik i norge også? nei. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sonny&cher Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Viss jeg har 50 poeng fra videregående, og tar et studium på høyskole som tilsvarer 60 poeng pr år, da har jeg tilsammen 110 poeng og kan komme inn på alt? Synst det hørtes litt for lett ut.. Du kan ikke plusse 60 studiepoeng fra høyere utdanning på de du har fra videregående. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ivri Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Du kan ikke plusse 60 studiepoeng fra høyere utdanning på de du har fra videregående. men.. viss det kreves 65 studiepoeng for å komme inn på et studie, så må jeg bare ha 6 i alle fag da pluss realfaga for å ha en sjanse? Må da være en måte å skaffe poeng på for de som har snitt på 5.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daisy Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Militæret er uaktuelt siden jeg aldri ville klart opptakskrava (har en skade). Hva er Blinderen? Universitetet i Oslo... Mente egentlig universitetet generelt, da. Må jo ikke gå i Oslo ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mallet Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 men.. viss det kreves 65 studiepoeng for å komme inn på et studie, så må jeg bare ha 6 i alle fag da pluss realfaga for å ha en sjanse? Må da være en måte å skaffe poeng på for de som har snitt på 5.. Kontakt en studieveileder, de har peiling på disse tingene og vet hvilke måter du kan få poeng på. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petter smart Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Har du 3 fordypningsfag? Har du 3 realfag? Har du høyere utdanning, arbeidspraksis, folkehøyskole eller vært i militæret? Sjekk søkerhåndboka på nettet, der står det alt en får ekstrapoeng for, men husk at noen ting ekskluderer andre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.