Gå til innhold

Sovemedisin etter helg med dop

Anbefalte innlegg

Sov bare 3 timer på 2 døgn (48 timer) etter 16. mai... en hard kveld med endel dop (speed), og jeg hadde en helt jævlig form de 2 døgnene etter . Har aldri vært så gale tidligere, men det tok vel litt hardt av 16. mai.

Lurte på om det var vanskelig å få tak i sovemedisin på resept, og om det eventuelt ville funke? Kan vel ikke si til legen at det er pga speed jeg tar det, men at jeg sliter med det til vanlig?

Noen som vet? Er det vanskelig å få tak i? Jeg er ikke avhengig av dop og det skjer kun noen ganger i mnd.

På forhånd takk for alle svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/147494-sovemedisin-etter-helg-med-dop/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror de fleste leger i utgangspunktet er tilbakeholden med å skrive ut sovemidler. dersom de skriver ut er det ofte for kortere i perioder i spesielle livssituasjoner, iallefall når det gjelder unge mennesker.

Det råd jeg kan gi deg er rett og slett å følge de kjerringråd som finnes og prøve å få sove på den måten. Sovemedisiner gir ofte ikke den samme hvilen som naturlig søvn. Det du kan prøve er å kjøpe Zyrtec reseptfritt på apoteket. Dette er allergimedisin som har som bivirkning at en kan bli trøtt. det er selvsagt ikke alle som blir trøtt av den, men svært mange. Denne type med. brukes f.eks. til små barn som snur døgnet og er våken når de skulle ha sovet.

Lykke til og sov godt

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...