Gå til innhold

trenger hjelp med et flaut problem


Gjest snakker i søvne

Anbefalte innlegg

Gjest snakker i søvne

saken er den at jeg skal på tur sammen med en forening der det sannsynligvis er flest folk jeg ikke kjenner. Det jeg gruer meg mest til er ikke å treffe de andre men å sove sammen med dem. Er redd for at jeg skal få mareritt og vekke alle sammen eller at jeg skal snakke i søvne. Jeg gjør ofte det når jeg er stressa og det har alltid andre bemerket. Så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for å unngå det, eller om jeg kan unngå det. Vet at jeg kanskje må regne med litt erting pga det. vet at det er spøkefullt ment men synes selv at det er fryktelig flaut å høre om hva jeg kan ha sagt i søvne.

Noen som har noen råd til meg

veldig takknemmelig for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kanskje du kan avtale med en eller flere at de vekker deg hvis du begynner å snakke i søvne? Eller kanskje du rett og slett kan si fra på forhånd -og si at du synes dette er litt flaut, så tar du liksom brodden av det hele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...