Gå til innhold

Mange, få, eller passe ?

Gjest skapetigangen

Anbefalte innlegg

Gjest skapetigangen

Hei.

Er en kar på 34 år som lurer på følgende.

Jeg har hatt sex med 15 .stk over en periode på 17 år (0,88 stk. pr. år) Er dette mange, få eller et greit antall.

Grunnen til jeg lurer er at de fleste av mine venner på samme alder har hatt seg med 40-70 damer.

(Sånn i ettertid skulle jeg ønske at jeg kun hadde hatt sex med mine faste kjærester (4-5 stk.))

Men spist er spist. osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo

Hva som er "mange", "få" eller "passe" er selvsagt en definisjonssak.

Det er med andre ord ingen som kan svare deg. 17 er sikkert få for Rune Rudberg, men forholdsvis mange for Kjell Magne Bondevik.

Spørsmålet er vel egentlig: Who the fuck cares?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skapetigangen

Hva som er "mange", "få" eller "passe" er selvsagt en definisjonssak.

Det er med andre ord ingen som kan svare deg. 17 er sikkert få for Rune Rudberg, men forholdsvis mange for Kjell Magne Bondevik.

Spørsmålet er vel egentlig: Who the fuck cares?

Tja, godt svart.

Men litt alder på baken reflekterer man over hva en har gjort her i livet.

Personlig må jeg tilstå at det i min villeste ungdom, var det temlig spennede å utforske nye jenter.

Sett i ettertid angrer jeg på 10 av damene jeg hadde meg med. Ikke at de var lite atraktive, tvert imot. Jeg begynner rett å slett å inse at sex og kjærlighet hører sammen.

Har nå kun hatt en fast partner i 4-5 år, og vil fortsette med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Tja, godt svart.

Men litt alder på baken reflekterer man over hva en har gjort her i livet.

Personlig må jeg tilstå at det i min villeste ungdom, var det temlig spennede å utforske nye jenter.

Sett i ettertid angrer jeg på 10 av damene jeg hadde meg med. Ikke at de var lite atraktive, tvert imot. Jeg begynner rett å slett å inse at sex og kjærlighet hører sammen.

Har nå kun hatt en fast partner i 4-5 år, og vil fortsette med det.

Det jeg ikke forstår er hvorfor du angrer på noe du har gjort. Gikk det skikkelig galt? Jeg mener... Hva er det å angre på?

Jeg forstår de som angrer på et ONS hvor kjærringa ble rabiat på telefonen i ukesvis senere, eventuelt blir gravid med tvillinger, men hvis du blir med dama hjem, har sex, gjør deg ferdig og forlater åstedet for aldri igjen å høre noe fra dama, hva er det da og angre på?

Det er for dumt å sitte å bry seg med sånne bagateller.

Gjort er gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skapetigangen

0,88 per år... du har altså faktisk tatt fram kakultatoren og osv...

Ja, er det ikke herlig med kalkulatoren. Den gir meg så mange svar, liksom....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest skapetigangen

Det jeg ikke forstår er hvorfor du angrer på noe du har gjort. Gikk det skikkelig galt? Jeg mener... Hva er det å angre på?

Jeg forstår de som angrer på et ONS hvor kjærringa ble rabiat på telefonen i ukesvis senere, eventuelt blir gravid med tvillinger, men hvis du blir med dama hjem, har sex, gjør deg ferdig og forlater åstedet for aldri igjen å høre noe fra dama, hva er det da og angre på?

Det er for dumt å sitte å bry seg med sånne bagateller.

Gjort er gjort.

Nei, ikke at det gikk galt.

Men det er som om visdommen og refleksjonene kommer sigende inn når du er litt eldre og i et seriøst forhold. Skulle ønske det kun hadde vært oss to.

Faen, begynner jeg å få et kristent syn på seksualiteten ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Men det er som om visdommen og refleksjonene kommer sigende inn når du er litt eldre og i et seriøst forhold. Skulle ønske det kun hadde vært oss to.

Jeg forstår ikke hva dette har med visdom å gjøre.

Jeg forstår rett og slett ikke hvorfor du angrer på noe du tidligere har gjort for å tilfredstille deg selv. Det er da ikke noe å angre på. En 100 % ærlig greie.

Hvis det bare hadde vært "dere to" hadde du sikkert angret på at du ikke utvidet dine horisonter tidligere.

Jeg har hatt flere dårlige ons, flere som ikke har betydd en skjit, noen gode, enkelte som har gitt meg fylleangst, og et par-tre som har utviklet seg til noe mer. Men jeg angrer selvsagt ikke på noen av dem.

Selv ikke de som ga meg fylleangst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest statistikk

"Faen, begynner jeg å få et kristent syn på seksualiteten ?"

Ja - du må passe deg for å bli kristen og fylt av mørk grubling. Slapp av og nyt livet i stedet, da har både du selv og de rundt deg det bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skapetigangen

Jeg forstår ikke hva dette har med visdom å gjøre.

Jeg forstår rett og slett ikke hvorfor du angrer på noe du tidligere har gjort for å tilfredstille deg selv. Det er da ikke noe å angre på. En 100 % ærlig greie.

Hvis det bare hadde vært "dere to" hadde du sikkert angret på at du ikke utvidet dine horisonter tidligere.

Jeg har hatt flere dårlige ons, flere som ikke har betydd en skjit, noen gode, enkelte som har gitt meg fylleangst, og et par-tre som har utviklet seg til noe mer. Men jeg angrer selvsagt ikke på noen av dem.

Selv ikke de som ga meg fylleangst.

Fylleangst, svette og en kokende hjerne, ja jeg har vært der. Ikke kult.

La med sitere en bestefar av en kompis av meg. "Knull så mange jenter du kan, gutt. Når du blir så gammel som meg er det forsent å angre på alle de du kunne ha hatt"

La oss si det slik, jeg ikke er enig med denne bestefaren.

Knulle heller de du virkelig bryr deg om og føler kjærlighet for, så vil du ikke senere angre deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke du bør tenke på det.

Gjort er gjort, elg er elg, og sånn er det bare.

Om du skal ha flere ONS videre, bør ikke avgjøres om du syns det er ok å ha hatt så mange som du har hatt, eller om du syns det er flaut å ha hatt så få.

Kos deg :) Men bruk kondom ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Fylleangst, svette og en kokende hjerne, ja jeg har vært der. Ikke kult.

La med sitere en bestefar av en kompis av meg. "Knull så mange jenter du kan, gutt. Når du blir så gammel som meg er det forsent å angre på alle de du kunne ha hatt"

La oss si det slik, jeg ikke er enig med denne bestefaren.

Knulle heller de du virkelig bryr deg om og føler kjærlighet for, så vil du ikke senere angre deg.

Man bør kanskje kjenne seg selv så godt at man vet om man angrer eller ikke.

Selv forstår jeg ikke hva det er å angre på. Jeg ser vel rett og slett ikke på sex som en så "big deal", og jeg husker knapt navnene på noen av ons'ene mine.

Jeg husker dog de som betydde noe.

De som ikke betydde noe ser jeg ingen grunn til å ofre en tanke, og jeg ser i hvert fall ingen grunn til å bruke energi på å angre på dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skapetigangen

Man bør kanskje kjenne seg selv så godt at man vet om man angrer eller ikke.

Selv forstår jeg ikke hva det er å angre på. Jeg ser vel rett og slett ikke på sex som en så "big deal", og jeg husker knapt navnene på noen av ons'ene mine.

Jeg husker dog de som betydde noe.

De som ikke betydde noe ser jeg ingen grunn til å ofre en tanke, og jeg ser i hvert fall ingen grunn til å bruke energi på å angre på dem.

Helt greit at du har den oppfattningen, jeg hadde den samme selv tidligere.

The wind has changed.

Kanskje det har med alder å gjøre, eller det jeg er godt og vilt forelsket i min kjære, nå snart på 5. år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ShitDiddelyDo

Helt greit at du har den oppfattningen, jeg hadde den samme selv tidligere.

The wind has changed.

Kanskje det har med alder å gjøre, eller det jeg er godt og vilt forelsket i min kjære, nå snart på 5. år.

Men jeg har aldri hatt den følelsen når jeg har vært sammen med noen heller.

Tenker rett og slett ikke på de som har vært.

Ser ikke poenget i det, for jeg har jo ikke gjort noe galt. Tvert i mot. Jeg har gjort noen jenter godt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke du bør tenke på det.

Gjort er gjort, elg er elg, og sånn er det bare.

Om du skal ha flere ONS videre, bør ikke avgjøres om du syns det er ok å ha hatt så mange som du har hatt, eller om du syns det er flaut å ha hatt så få.

Kos deg :) Men bruk kondom ;)

" Hjort er hjort og elg er elg"

(men ja, verbet å gjøre skrives "gjort")

Dette uttrykket gjør seg betydelig bedre i muntlig form, hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Plymo

Jeg er kvinne på 33 som har vært sammen med mannen min i 10 år, og gift i 5. Jeg har hatt sex med 13 menn før den tid. Noen jeg godt kunne vært foruten, og noen jeg er kjempeglad jeg har hatt sex med.

Min kjære var en sportsidiot som brukte tiden på friidretten fremfor damer. Han har bare hatt sex med meg og exen sin. Gjett om han angrer da...

Jeg tror ikke du er særlig unormal jeg. Det høres definitivt bedre ut å ha ligget med 15 stk enn 50, med tanke på fremtidig forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du begynner å høre voksen og reflektert ut jeg. Good for you! Det trengs flere slike mannfolk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

" Hjort er hjort og elg er elg"

(men ja, verbet å gjøre skrives "gjort")

Dette uttrykket gjør seg betydelig bedre i muntlig form, hehe....

Jeg vet utmerket godt hvordan gjort og hjort skrives, og fortsetter å skrive: Gjort er gjort, elg er elg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Det er vel ikke så altfor mange det vel :)

Men du...du sa det selv : spist er spist...

Ikke lev i fortiden men i nuet...

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet utmerket godt hvordan gjort og hjort skrives, og fortsetter å skrive: Gjort er gjort, elg er elg.

oki :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...