Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har fulgt med på 24? Vi er halvveis i sesong 3 nå, og dere kan definitivt glede dere!!!

Nina Myers fan:

Fortsetter under...

Bente831365380491
Skrevet

Hvor går den nå?? Gleder meg skikkelig til den begynner!!!

Skrevet

Hvor går den nå?? Gleder meg skikkelig til den begynner!!!

Sesong 3 er ferdig i USA neste uke. Vi har lastet ned episodene etterhvert som de har kommet ut. Men vi ventet en stund med å begynne å se dem, for jeg takler ikke å se dem en om gangen!!!!

Gjest ivrig kiefer sutherland fan..
Skrevet

Sesong 3 er ferdig i USA neste uke. Vi har lastet ned episodene etterhvert som de har kommet ut. Men vi ventet en stund med å begynne å se dem, for jeg takler ikke å se dem en om gangen!!!!

Hvor får dere lastet dem ned da?

Gjest Dickov
Skrevet

Liker du denne dritten?

Skrevet

Hvor får dere lastet dem ned da?

Det er egentlig husbond som ordner det der, men jeg vet han laster ned med DC++ eller noe sånn...

Annonse

Gjest hakira
Skrevet

jeg har møtt dennis haysbert og penny johnson!! :))

aka david & sherry palmer!

måtte bare si det, var i monaco og der var de også og typen min kjente de ikke igjen! hMmmRf :)

Skrevet

Liker du denne dritten?

Om jeg liker 24? Ja, går ikke det ganske klart fram av innlegget jeg skrev da?

Skrevet

jeg har møtt dennis haysbert og penny johnson!! :))

aka david & sherry palmer!

måtte bare si det, var i monaco og der var de også og typen min kjente de ikke igjen! hMmmRf :)

Aaaah.... Dennis Haysbert.... Han er skikkelig good!!! Jeg får ståpels bare av å høre ham snakke!

Gjest Rusle
Skrevet

Ja, det må være en av få serier jeg gleder meg til skal begynne igjen ;-)

Gjest hakira
Skrevet

Aaaah.... Dennis Haysbert.... Han er skikkelig good!!! Jeg får ståpels bare av å høre ham snakke!

haha jeg vet! var ei annen ei fra norge der også og hu var helt i himmelen! jeg har bare sett litt på det, derfor jeg kjente de igjen, men hu var SPRØ FAN!

Gjest izzet
Skrevet

Om jeg liker 24? Ja, går ikke det ganske klart fram av innlegget jeg skrev da?

Nei det gjorde ikke det, jeg forsto det slk at du hatet serien.Den er jo elendig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...