AnonymBruker Skrevet 53 minutter siden Skrevet 53 minutter siden Jeg bor i blokk og har ringeklokke ved hoveddøren uten kamera. For 5 minutter siden ringte det på to ganger. Og nå føler jeg meg bare redd... Jeg har ingen jeg bruker å få besøk av uanmeldt. Mulig bare noen som skulle til noen andre? Anonymkode: 3745c...80f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 51 minutter siden Skrevet 51 minutter siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg bor i blokk og har ringeklokke ved hoveddøren uten kamera. For 5 minutter siden ringte det på to ganger. Og nå føler jeg meg bare redd... Jeg har ingen jeg bruker å få besøk av uanmeldt. Mulig bare noen som skulle til noen andre? Anonymkode: 3745c...80f Hva tror du er mest sannsynlig? At noen skal gjøre innbrudd eller skade deg og derfor ringer på, eller at noen har gått feil? Anonymkode: 10da4...9e7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 45 minutter siden Skrevet 45 minutter siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva tror du er mest sannsynlig? At noen skal gjøre innbrudd eller skade deg og derfor ringer på, eller at noen har gått feil? Anonymkode: 10da4...9e7 Vel. Du har ett godt poeng. Det står etternavn ved alle ringeklokkene, så jeg tror ikke det er noen som har ringt på feil. Men jeg tror heller ikke at noen skal skade meg. Er bare nervøs for hvem det er. Kunne det vært noen med dårlige nyheter f.eks prest eller politiet? Men da ringer de vel en på telefonen hvis de ikke får kontakt? Anonymkode: 3745c...80f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 38 minutter siden Skrevet 38 minutter siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Vel. Du har ett godt poeng. Det står etternavn ved alle ringeklokkene, så jeg tror ikke det er noen som har ringt på feil. Men jeg tror heller ikke at noen skal skade meg. Er bare nervøs for hvem det er. Kunne det vært noen med dårlige nyheter f.eks prest eller politiet? Men da ringer de vel en på telefonen hvis de ikke får kontakt? Anonymkode: 3745c...80f Kanskje det bare var en nabo som lurte på noe. Anonymkode: 10da4...9e7 0 Siter
Musikk Skrevet 36 minutter siden Skrevet 36 minutter siden (endret) AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg bor i blokk og har ringeklokke ved hoveddøren uten kamera. For 5 minutter siden ringte det på to ganger. Og nå føler jeg meg bare redd... Jeg har ingen jeg bruker å få besøk av uanmeldt. Mulig bare noen som skulle til noen andre? Anonymkode: 3745c...80f Enig med deg🙂lås døren vis du er redd noen kan komme inn i leiligheten. Er det noen du er ekstra redd for? Endret 35 minutter siden av Musikk 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 36 minutter siden Skrevet 36 minutter siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kanskje det bare var en nabo som lurte på noe. Anonymkode: 10da4...9e7 Ja, det kan hende. Men det har heldigvis ikke ringt på flere ganger så får bare forsøke la det ligge nå. Anonymkode: 3745c...80f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 32 minutter siden Skrevet 32 minutter siden Musikk skrev (3 minutter siden): Enig med deg🙂lås døren vis du er redd noen kan komme inn i leiligheten. Er det noen du er ekstra redd for? Døren inn til leiligheten min er alltid låst. Det er ingen spesifik person jeg er ekstra redd for, det handler vel mer om en generell fryktfølelse av å ikke vite hvem som ringte på. Anonymkode: 3745c...80f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31 minutter siden Skrevet 31 minutter siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Døren inn til leiligheten min er alltid låst. Det er ingen spesifik person jeg er ekstra redd for, det handler vel mer om en generell fryktfølelse av å ikke vite hvem som ringte på. Anonymkode: 3745c...80f GAD? Anonymkode: 10da4...9e7 0 Siter
Musikk Skrevet 29 minutter siden Skrevet 29 minutter siden Jeg er sikker på noen har ringt på feil🙂eller du fikk uventet besøk av en venn. 0 Siter
Musikk Skrevet 28 minutter siden Skrevet 28 minutter siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Døren inn til leiligheten min er alltid låst. Det er ingen spesifik person jeg er ekstra redd for, det handler vel mer om en generell fryktfølelse av å ikke vite hvem som ringte på. Anonymkode: 3745c...80f Jeg forstår deg🙂 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28 minutter siden Skrevet 28 minutter siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): GAD? Anonymkode: 10da4...9e7 Tror ikke det er ille nok til den diagnosen men. Anonymkode: 3745c...80f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27 minutter siden Skrevet 27 minutter siden Musikk skrev (1 minutt siden): Jeg er sikker på noen har ringt på feil🙂eller du fikk uventet besøk av en venn. Hvis det var en venn tror du ikke de ville ringt meg på telefonen eller sendt en melding da når de ikke fikk svar når de ringte på? Anonymkode: 3745c...80f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19 minutter siden Skrevet 19 minutter siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Tror ikke det er ille nok til den diagnosen men. Anonymkode: 3745c...80f Det er GANSKE ille hvis du blir så redd som dette bare fordi noen ringer på døren din? Anonymkode: 10da4...9e7 0 Siter
Musikk Skrevet 11 minutter siden Skrevet 11 minutter siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hvis det var en venn tror du ikke de ville ringt meg på telefonen eller sendt en melding da når de ikke fikk svar når de ringte på? Anonymkode: 3745c...80f Tja, kan hende de var i nærheten🙂du har ikke noe post som skal levers hjem? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7 minutter siden Skrevet 7 minutter siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det er GANSKE ille hvis du blir så redd som dette bare fordi noen ringer på døren din? Anonymkode: 10da4...9e7 Jo, enig i det. Anonymkode: 3745c...80f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7 minutter siden Skrevet 7 minutter siden Musikk skrev (3 minutter siden): Tja, kan hende de var i nærheten🙂du har ikke noe post som skal levers hjem? Nei. Anonymkode: 3745c...80f 0 Siter
Musikk Skrevet 4 minutter siden Skrevet 4 minutter siden Du har ikke GAD diagnosn! om noen ringte på døra fredags kvelden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.